Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Saturday, April 9, 2011

PLEASE.. ! proof that!

sumpah bosan biler taleyh on9 .. lagi m-update blogg yer?

macam-macam nak cerita.. tapi, tak kesampaian and tak terluah ...
nyh?aq on9 kat aner?? aku on9 kat PERPUSTAKAAN SEREMBAN! first time datang nyh... tuh yang excited smacam jer kan? *bapak kuno kaw mai, ta pnah dtg!* law library negara tuh , selalu ar gak.. tapi, dekat seremban, jejak pown tak pernah.. kat maner pown tak tawu.. ahaha ;D ... hurm.... sekejap jerlah kan..ingatkan nak edit blogg, tapi tak sempat,,, agpown, law aku edit, 3-5 jam paling kurang... nak update blogg pown taleyh lelame.. sikiyt2 jer yang mampu diceritakan..

story about me now? aku okay.. sihat.? entah? terlalu sulit untuk diceritakan...banyak sangat... tapi... hurm!! argghhhh! dah tension tahap rabahn dohh! tak tawu nak story caner... tapi yang aku tawu skunk....

vs 

who?
who?? 
and who??? 

maaf.. saya tak bleyh pilih untuk menjaga perasaan kedua-duanya.. saya hanya boleh pilih salah satu ... dan saya taknak membuat kesilapan lagi.. 

si dia... can u proof it??? i hope so...

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment