Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Thursday, March 24, 2011

weyy! sumpah! RINDU GILER dekat blogg!

weyy,,, korang tawu tak? aku nyer laptop rosak.. dah tak dapat na on9, na update blogg, and bergossip lagi dah! bapak aku tanak betulkan laptop .. and dyer langsung tanak bawak laptop lagi 1, balik rumah... lagi? 

mak aku cakap, mak aku nak tutup internet+tutup telefon rumah sekali..sian aku kan? memang sedeyh! AND bertambah sangat-sangat lah sedih apabila bapak aku cakap, yang bapak aku nak tutup astro sekali..! mane aci!! time aku exam, sumer nak kena tutup.. time adik aku, tader lak nak men tutup-tutup kan?heyy! ni yang nak nangis ny tawu tak?! 

dah taleyh na tulis sal si dia lagi dah..dah taleyh na story kat blogg selalu dah.. memang macam-macam terbantut tawu tak?

tapi, dengan peluang yang ader sekarang ny.. aku ceritakan lah.. sedikit keadaan aku biler tiada laptop... 

1. biler aku dah selalu terperap dalam bilik dengan berON9.. so, time tader laptop.. aku still duduk dalam bilik, tapi, tader arah tujuan.. so, aku duduk temenung jer.. ta buat paper?? macam orang bodoh .. tapi, tader lah nak cakap yang aku ny bodoh kan? 

2.haa.. dah cakap sal bodoh ny.. aku nak share.. ujian ary tuh, aku cuma berjaya dapat 5A 2B 2C sahaja... ny yang nak nangis ny.. tak dapat capai matlamat yang sebenar...

3.ary tuh.. time gi kelantan nan terengganu , rombongan sekolah... geram tawu tak.. dah lar, aku bawak duet cukup-cukup makan jer.. time tuh lar na ilang! first day lak tuh! bintat tol aku... 

4.beberapa insiden telah berlaku... aper? hurm.. selalunya aku citer sal pergaduhan kan? haa.. macam tuh lar.. gaduh nan ramai... oops..! bukan gaduh eA sekarang.. sekarang just perselisihan faham... tapi, dah elok dah...

5.sal si ABDUL HADI FAIZ.. memang bengong budak tuh wey.. sorry r.. TERkasar bahasa.. bukan aper, sebab kaw memang ta layak dibahasakan... nmulut kaw memang macam longkang... kaw jangan nak samakan aku dengan pompuan ~!@$%^&*()_+ .. memang kaw buta dalam menilai seseorang.. tawu tak?

6.tawu tak? ary tuh kan, time kat kelantan.. aku ader wat cincin.. bertulis..
"orenmadu syg ****"

pastuh, time dah jumper si dia, aku tunjuk lar cincin tuh.. dyer cakap, asal tak buat dua ? and my answer.. saya takut , law saya buat dua, saya syok sendiri.. paham? yang kelakarnya, dyer mintak, and test pakai dekat jari manis... haaa.. habis! dah taleyh bukak terus! sampai baper hari tah? seminggu lebih ta silap.. and tadi, dyer gitawu, cincin tuh, dah boleh bukak.. tapi dipotong.. bapak ssedyh! ahahah! sian cincin tuh.. kena sembelih..! ahaha! 

7.tadi kan... aku im.. nan si dia..tapi, dyer tak balas.. biler dah lame jap... dyer balas.. rupenyer , mak dyer yang balas... bapak segan...!!!! wat malu jer..~ =="

8.group aku menang marhaban.. JOHAN weyy! bangga ny! ;D ahaha...
-----------------------------------------

aku ta tawu nak citer per dah.. terlalu banyak law nak diceritakan dalam blogg..ny pown, dah men pendek-pendek!.. sebab kesuntukan masa... aku na out.. na gi sekolah.. ader pemilihan chess ary nyh... wish me luck..

btw, insyaAllah.. aku nan beberapa kawan aku yang lain, akan wat blogg contest... tapi, ta tawu lagi biler na start... nanty-nanty, kiter inform okayh? x)

will miss u all!


i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment