Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Wednesday, March 2, 2011

="(

 hari ny... exam agak senang jer..boleh lar jawab kan? paling cikai dapat B.. paling greatest dapat A... haha..! mengada!

then.. balik ? ari ny, rombongan ke PD untuk menonton drama terpaksa ditangguhkan.. ~
biler balik, singgah kedai cik ruby.. beli ayaq sat..aku nampak si dia...sajer jer aku wat dono... na tengok dyer tegur aku ker tak...

haha..~ dyer tegur... hee:}
aku berborak nan dyer.. entah aper tah? aku pown tak tawu.. tapi, kat sini ..bukan ituh yang aku nak ceritakan.. tapi..........


aku merasakan sedikit kesedihan.. *ayat bangang* sebab???
aku nan si dia dah tak semesra dulu... seriously.. macam.. bukan bfff? ny yang nak nages nyh! ="( y?y?and y? aper silapnya dalam perhubungan kiter.??? maybe?

-dah jarang mcg.. memang menjunam turun ! law tak dulu, sehari tuh.. berapa kali tah mcg kan?memang banyak r.. bangun tidur, sambung tengahari.. sambung petang.. sambung tengah malam... kan? engat tak, time mai gi langkawi? waktuh, mai ngah sakit perut yang teramaat sangat... memang seumor hidup, ituh lah yang paling sakit! tapi, mai sentiasa ader masa mcg nan awak kan?sanggup i mcg u walau dalam keadaan parah!

tapi, biler phone rosak... memang sunyi giler.. rase keseorangan.. tapi, maybe tak terasa sangat sebab sibuk dengan dunia dekat kampung kan..?then, biler dah sampai kat seremban balik.. aku rasa macam something wrong taw..aku tak tawu aper yang membuat kan aku bosan giler? aper yang aku buat selama ny huh? and biler call farah, dyer ader story sal si dia kan.... baru aku ingat.! bodoh! orang penting dalam hidup pown boleh luper kan?

-sikap masing-masing yang dah berubah? y huh? mai sekarang segan lar nak tegur awak..sebab? tiap kali mai terserempak nan awak kan.. mesti awak tengah happy-happy nan kawan..? rasa macam, terpinggir pulak? kang law tegur, tak layan.. wat malu jer kan?? so, baek tayah tegur.. tapi,inilah sebabnye..!biler masing-masing tana bukak mulut,last-last jadi kecut!! biler dah kecut, makin layu.. biler dah layu, nazak nak mati pulak kan?so?  lame-lame? haa.. korang sendiri dapat pick up kan? sedeyh lar? setelah banglo dibina, dibiar kosong, nanti terbiar tidak diketahui.. kan? betul tak?
sayangg lar kan..?hurm... nanges biler ingat balik.. ="(

hurm.. mai nak kiter happy macam dulu lagi..mesra macam dulu lagi..awak cari mai , mai cari awak... kiter mcg banyak-banyak macam dulu lagi.. kiter banyak gelak.. kiter share-share .. kiter men mintak-mintak cadbury.. boleyh tak? saya rindukan awak... -___-,

i'm alone without u now..



btw.. ny ader cerita hot tentang seorang hamba Allah.. yang kononnyer, menganggap aku bff dyer.. =P tuuiiih!

saper??okayh.. remember this name ..!

NUR'ALYAA NAJIHAH BINTI SHAHROM

dapat?? o nak aku ulang lagi? tak perlu lah eh? ta penting pown.. ari ny, aku dapat tawu markah math kaw.. nak ?
60% .. yang aku nak story kat sini.. bukan markah dyer tuh.. tapi sikap dyer.. aku pikiyh kaw dapat 100% kan.. okayh.. firstly, aku bukan nak membajet kat sini.. aku dapat 85% .. at least , aku dapat A.. maybe aku tak sentiasa dapat capai angka seperti sekarang sehingga PMR nanti.. tapi, aku tak pernah membajet yer cik Alyaa.. ingat... !nak aku repeat balik aper yang kaw cakap sebelum exam??okayh.. i repeat!

aku, ieqa dan alyaa duduk dalam 1 group time PJK dalam kelas.. cikgu mengajar kat depan , alyaa sibuk wat kerja math kat belakang.. law kerja sekolah maybe lar.. tapi, latihan... please lar.. pay attention... aku tawu niat kaw... kaw nak tunjuk rajin depan teacher Huda kan? okay, maybe sangkaan aku salah.. tapi, cara kaw lagi salah!

"weyh,ieqa.. caner nak buat ny?"
aku pandang jer kaw.. ieqa cakap, ieqa luper caner na wat.. so, aku tawar diri aku untuk mengajar kaw.. muler-muler, kaw pertikaikan aper yang aku ajar.. okay, itu maybe sebab kaw nak tawu dengan lebih mendalamkan, supaya paham betul.. tapi, aku nak highlight kan aper yang kaw dah cakap kat aku..

"mai .. jap, aku nak tanyer.. kaw tuisyen tak?"
"err? aku? tak.. asal?"
 "hurm.. tader r.. law kaw tuisyen, leyh r aku percaya, tapi law kaw ta, ta payah r.. taper.. aku wat sendiri.."

WTF!
muler-muler aku sabar jer.. aku  rasa rendah diri giler..hati aku mengomel sorang-sorang..
hurm.. mai.. taper lah mai..maybe, care dyer buat betul.. aku salah.. hurm...

last-last, aku suruh kaw tanyer cegu Huda kan..muler-muler kaw tana.. konon nak buat sendiri.. pastuh, biler kaw jumper cegu Huda,wut she said? am  i right? haa.. lain kali, jangan bajet..

and kaw memang kepoh dengan tuisyen kaw...berlagak pandai... 
aku rasa, baru 3 taun aku ta gi tuisyen... sepanjang aku belajar.. tak kiralah.. aku start tuisyen, daripada aku start sekolah lagi weyh.. bayangkan berapa lama aku masak dalam dunia tuisyen ny...tapi, tader membajet cam kaw? weyh! kuang ajar r tuh.. aper kaw pikiyh dengan tuisyen, kaw hebat sangat la? huh?

first, time aku tanya, math kaw dapat berapa, kaw cakap 100% .. okayh.. i said 'tahniah' to u.. tapi, aku dengar, tiqah cakap, kaw dapat 60% only... seriously, aku bukan nak memburukkan kaw.. n bukan nak membangga diri.. yer r..setakat 85% kan? and masuk 2 bab jer..tol arx? tapi, maner hormat kaw..? kaw pandang rendah kat aku.. aku rasa, start kaw tuisyen, kaw memang dah pandang aku cam tuh kan?

maner aku tawu? aloo..? aku dah kenal sangat nan kaw.. cara kaw dah cukup membuktikan segalanya...aku dah fedup dengan kaw... aku dah malas nak layan kaw lagi..sorry sebab mengaibkan kaw kat sini..

dah chaww! thanx atas jasa baik kaw, yang aku tak tawu ikhlas ker tak..!

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment