Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Friday, March 4, 2011

sorry and thanx ya?

HAA.. semalam tak update blogg? hee:] tader mood na update lar...
btw, semalam.. hujan kan? kan kan? -_______-

fara ajak gi giant.. hehe.. pujuk punyer pujuk, aiman pown pergi sekali.. ha! tere arx aku? ;D

tapi, yang sedihnyer, kiteorang gi giant masa hujan lebat giler tuh... ? =( asalnya, nak amik cab law hujan.. tapi, aq dah luper number cab... sebab memang dah lame ta naik.. tambah pulak, aku ta save kan.. yang farah, sah-sah tak bawak phone.. so, petang tuh.. kami cuber setiap number yang diyakini itu adalah number cab.. tapi, semua tu, memang tak betul! hahaha! so, redah jer lah~

sampai kat dalam giant, memang basah lencun larh ! tak terkata...mandi hujan betul larh time tuh.. !

pas sampai, kiterorang makan kat foodcourt..*abis tuh kat aner lagi kan?* and buat pertama kalinye, aku tempah claypot..bapak lak aii.. melecur lidah nan bibir aku weyy..aku tak tawu pulak selama ny, benda alah tuh lambat sejuk kan.. memang tak terfikir~  sekali beli, amik kaw.. tapi kan, walaupun aku makan lu, kami habis bersama..? haa.. nyh yang na gitawu ny.. untuk pengetahuan korang, aku makan memang laju.. sampai dorang cakap aku makan gelojoh.. and law aku makan makanan yang berlauk, pinggan aku yang akan jadi paling topp! sebab memang penuh dengan lauk and nasik!aku kuat makan, tapi, badan aku takkan gemuk! *takkan ke? kang tetiber bangun besok, katil runtuh! ;D*

kat sana, aku ader beli barang untuk sorang kawan aku ny...
malam tuh kan, aku wat lar kad tuk kawan aku tuh.. tapi, biler dah TERpegang crayon,memang hancur kad tuh weyy.. nyesal aku.. leklok dah lawa.. serious, memang dah lawa.. tapi TERgatal nak pegang crayon kan.. hee:( !! penat aku taw.. dengan letih+ngantuk nyer.. aku wat gak.. tapi last-last hancur! tension aku tawu tak? 

hurm...~ 

today? haa.. hari ny, si dia suruh aku tunggu dye pas bace yaasin.. entah aper benda tah dye na cakap.. aku pikiyh hot+penting sangat kan..? suruh bagitawu at chatbox pown dye tanak... rupenyer, dye na bagi cadbury...~ haha.. thanx sayangg! so sweet~ ;]  siap ader reben lagi tuh.. ahahah! aww..! macam pompwan lak ..~ hee:] but sokeyy.. sweet dearr~ *ee.. mengader lak aku*

petang tadi kan, law ikowtkan , aku kena gi sekolah.. ader latihan marhabban.. tapi, aku terlajak tidur pulak dah...bapak aku dah kejut dah dalam pukul 2.. tapi, ngah mamai lagi time tuh.. so, wat tak dengar.. pastuh, biler dah pukul 3.15, baru aku kelam kabut! jadi macam orang giler tawu tak?bayangkan, time nak naik tangga, aku boleh men pusing-pusing kat depan pintu? sebab ?? entah? aku tak tawu aper yang aku nak buat and aper yang aku carik.. yang aku tawu, aku dah lewat! then, biler dah agak penat berpusing kat situh, aku jumper kata putus.. 'nek atas' yaa..! thats right.. biler dah nek.. aku TERnampak pulak katil kat bilik mak aku...*katil aku penuh dengan buku* hee=] terasa nikmat pulakkan.. haha.. TERbaring pulak.. ~ haha.. last-last tertidur balik... sedar-sedar dah pukul 5.30.. tuh pown law ikowtkan memang tanak bangun lagi, tapi biler teringat yang aku tak lipat baju lagi.. terus aku bangun gi mandi..HAHA~

malam pulak, entah angin maner datang, tetiber lak nak buat mi sup.. heyy.. law buat sup-sup biasa tuh, aku reti r.. ny wat sup yang berlauk? tak pernah wat lagi r? and tak tawu caner nak buat?tapi, aku wat gak.. men agak r.. biler dah siap, bapak aku rasa .. dyer cakap sedap! haa.. yeahhh! suker-suker..! pandai kan aku?  

p/s: sorry sangat-sangat kepada kawan-kawan aku yang tunggu aku petang tadi..and thanx for the cadburys , si dia.. <3

i juz love u and want be with u forever

1 comment: