Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Sunday, December 2, 2012

AKU MERAYU , BIMBINGLAH AKU UNTUK MELUPAKANMU . TOLONG :’(


Aku mengharapkan kehadiran dia di dalam hidup ini memberi sinar baru dan harapan untuk aku membiarkan engkau pergi …


Ye . sebelum ni saya kaku . saya tak sanggup . dan mungkin  saya memang tak bersedia  untuk melepaskan awak , walaupun hati ni meronta-ronta untuk melupakan awak . tiap kali berhadapan dengan Ilahi , saya panjatkan doa , agar awak sentiasa menjadi milik saya dan saya menemukan kekasih hati . iaitu AWAK .


saya sangkakan saya dah lepaskan awak dari hidup saya . rupanya , jauh di sudut hati saya . saya tak mampu . hati ini memang tak rela melepaskan awak lari dari dakapan saya .  saya  senak  . saya tau , awak  pon sama seperti saya .


Awak . kenapa awak muncul lagi dalam hidup saya ? kenapa wak ? saya nak awak pergi . .


Kali ni saya tekad . saya terpaksa buang perasaan ni jauh-jauh . saya beranikan diri panjatkan doa kepada Ilahi , agar awak  dihapuskan dalam hati ini . saya tak tahan . tiap saat saya biarkan fikiran saya melayang memikirkan awak . tiap mase saya biarkan air mata saya mengalir kerana awak . saya tanak mase depan saya hancur kerana awak .
Awak . kalau awak bace entry ni , saya minta maaf . saya terlampau sayangkan awak . saya terpaksa pergi meninggalkan awak .
Kali ni saya pasrah . saya betul-betul redha atas kepergian awak . saya lepaskan awak pergi . semoga awak bahagia mencari kehidupan sebenar awak .
Biarlah saya kehilangan awak sekarang . mungkin berpisah itu lebih baik :’) semoga doa saya sentiasa membawa awak ke syurga . saya bahagia jika awak bahagia .








 experience is very important to us through the next steps

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment