Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Tuesday, November 13, 2012

sorry . luahan hati yang sangat membara .

maaf , aku tak layak nak cakap semua benda ni . memang aku bukan sebaik manusia . tapi disebabkan ni blog aku , dan aku layak untuk buad ape je dekat blog aku . so , izinkan aku untuk berkelakuan biadab untuk entry ni . kali ni je .

untuk lelaki yang dimaksudkan ,

kau tak payah nak kata kau rindu , kau sayang , kau cinta segala bagai lah kalau kau tak mampu dan kalau sememangnya ia bukan lah seperti apa yang kau cakapkan . sebab aku benci , dan aku sakit tengok semua drama kau .

hey u , yes u !
i mean it u . ye . sorry la sebab stalker kau punye . aku tak tawu pulak yang aku tak diizinkan stalker kau punye , walaupun hakikatnya almost semua status kau berkaitan dengan aku . okayh maaf sesangat . ya . orang akan cakap , "haalahai , benda tuh pon nak amik serious" . ye . memang aku amik serious . kau tau macam mana aku . kau kenal sape aku . dan perlu ke buat macam tuh . mungkin pada kau biase , tapi maaf . aku lebih sensitive daripada yang kau sangkakan . setiap perkara yang kau keluarkan , aku ambil kira . aku fahamkan . memang aku betul-betul faham .  dan mungkin terlebih faham . terima kasih . terima kasih untuk segalanya .

dah , aku dah puas . bai .

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment