Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Saturday, November 10, 2012

the feel

beribu jejak meniti usia ,
november datang berjumpa kita ,

assalamualaikum . berpantun pulak aku ni ? hm . .

pejam celik-pejam celik , dah lame aku tak menSTALKER blog aku sendiri ni kan ? tetamu datang , tetapi tuan rumah selalu je tak de makanan nak menjamu . macam tuhla yang aku dapat tafsirkan tentang blog aku . korang tengok jelah latest post aku sebelum ni ? tak keh pemalas aku ni kan ?

haha . mungkin dah berhantu agaknya blog aku ni sebab takde penghuni nak duduk . eceh !

okayh . disebabkan lame aku tak mengupdate benda alah ni mesti lah banyak sangat story kan ? hm . tapi nak dicerita memang 10 hari 10 malam pon takkan habis betol tak ?
jadi tuntas nye , aku malas lah nak cerita semua tu . just save dalam otak je . yang aku tahu , now aku tidak lagi boleh membuat apa yang aku nak dengan sesuka hati . ape sebabnya ? banyak sebab . tak payah la nak story kot ? tak penting . 

hm . okayh . tapi just nak share tentang perasaan aku .
satu janji yang aku cuba tunaikan . dan aku berharap aku berjaya realisasikan janji tu . 
but i dont think that i can catch the star upthere . hm . 

menunggu dan menghitung hari .
rindu yang terpaksa ku tangguh
perasaan yang terpaksa ku pendam
fikiran yang semakin mengusut .

kesabaran ku panjangkan . 
tetapi kabur di penghujungnya
kegelisahan yang ku tahankan .
bagai lenyap selamanya .

air mengalir deras dari dasarnya 
seperti tidak mampu tertampung beban dijiwa
tiada hentikah ia ?
tetapi mengapa ?

ku tutup hati , jiwa dan raga 
ku belai rasa penuh hampa 
ku luahkan semua yang ada 
ku terima setiap takdirnya

oh dear , God . 
save me behind U . 
fullfil my heart with the name of U .
remind me to always be with U .
and please , dont give me the chance how to forget u . 
cause my 'iman' is not tough yet . 




experience is very important to us through the next steps

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment