Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Sunday, January 1, 2012

NEW YEAR!

okayh. nampak tak? new year kan? kat sini, i bukan la nak sambut, tapi just nak wish... hoho . same je lar tuh kan? em.. tahun baru, azam baru. PMR? dah lepas kan.. resault pon dah dapat. mcm mane nan resault aku? em.. just cukup2 makan jep. 5a, 3b, 1c. A for BM,AGM,MATH,SCN, n SEJ. B for BI, GEO n KH. Sedih tuh memang lar sedih kan? pada mulanya, memang aku takleyh terima resault tuh. tapi, aku pujuk diri dan ati ny, supaya sabar. maybe ini yang terbaik buat aku kan? mana la tau, biler dapat straight A's terus lupe nak belajar kan? 

okay3! stop it! kan dah tahun baru..? so, tutup larh cerita tahun 2011 kan? ha. sini, aku nak info.. tahun ny, aku dah tekad nak pindah sekolah. aku tak dapat tawaran Teknik Taman Tuanku Jaafar. dan, kalau buat rayuan pon, belum tentu dapat sebab batch 2011 ramai yang pandai2 kan? so, maybe i berhijrah dekat Teknik Tunku Abdul Rahman Putra. sekolah tuh, taraf dye, bawah sikit la dari Teknik TTJ tuh. jadi, law masuk situ, sebulan sekali pon, belum tentu jumpa family kan? em..  jadi orang penang lah aku kan? haha. apela.

hem..tahun ny, i nak study hard. dah mule fikir masa depan. cita-cita i tinggi melangit. i nak study sampai oversea. kalau diizinkan Allah lar kan?jadi, i nak jaga tingkah laku i. okayh? 

about my darling plak, nothing to said la.. kadang rase nak peluk dye sampai tak bernyawa, kadang rase nak cekik dye sampai hilang nyawa. haha. budak tuh memang. i pon tak tawu nak cakap ape . 

p/s: sory lar ye, ary ny mood melayang-layang . 

-experience is very important to us through the next steps-

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment