Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Sunday, October 23, 2011

masaksss!

dapat agak ape yang akan aku tulis? HAHA. yes! masak. ade orang tuh kan, cabar aku masak. suruh hantar kat dye, bukak sekolah nanti. aloo? awak pikiy saya tak pandai masak keh? i'm the king of cook ONE DAY! and i'll be a cheff at my own house. *broken english! :D 





saya da test da tadi. rebung masak lemak cili api! <3 yaa. saya tawu, tak semua BERinterested makan rebung ny. tapi sumpah aku gilekan rebung masak lemak cili api SAHAJA. haha. rebung masak lain, aku tak makan.

first tem buat ny, bapak aku puji tawu? sedap~ ary ny, memang aku yang masak. dari A-Z. pergh! da lar ta mandi. mawu tak pening kepala aku? teka pukul bape aku mandi?tetttt! jawapan anda salah. HAHA. *tibe. aku mandi pukul 3. hebat kan? sesungguhnya, semenjak aku bekerja ny, tak sempat lak nak men air. mandi sekali je sehari. hoho. tak ke macam kambing gurun?*bapak aku cakap.

haa. tuh je nak cakap. :]

-experience is very important to us through the next steps-

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment