Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Monday, October 17, 2011

mood: pco,pco. haha

tadi datang sekolah. carik member, rupenye dah balik. carik cikgu Ain pon tak jumpe. entah ape yang nak dicakapkan pasal usahawan. hmm. jumper fana jap, tapi biler kembali ke sekolah, orang tuh dah takde plak. hampeh~ wat penat aku jer. 

petang? wow. lepak kedai cik ruby. hujan-hujan tuh. lebat lar jugak.melepak+borak= gelak-gelak. *hahaha.  bila hujan dah reda, aku merayau nan member. memang panjang langkah tadi. entah kemana? habis kena hujan. basah kuyup. terasa nak jadi ais seketika pon ye jugak. haih. baru lar aku tawu . selama ny, bapak aku dok cakap dye balik sejuk sebab kena hujan. selama ny , wat ta endah je. hari ny, baru lah aku nak sedar. mai-2. but, fun is still fun, friends! haha. thanx bro. cehh!


  
tengah mencuba, tapi tak tercuba, haha. macam tuh ke ayat? gebang je lebih. tadi, tertengok 1 video taw. terasa+terharu+sebak+sedey = berjurailah permata-permata yang gugur daripada mata yang di import dari siam+jawa = siamjawa. haha. merapu. mane video tuh? jap2.


ape yang istimewa nye video nyh? wah,wah,wah! jalan ceritanye amatlah same species dengan jalan cerita aku. tiada yang berbeda. teetttt! speaking endon gituh. haha. pape jelah. all complete and it was same. cume, 1 jer lain. tarikh yang terkandung 3 jun 2011 kan? aku, 1 jun 2011. hampir same kan? hmm. tade yang na dibanggakan pon. aku cume nak repair perasaan aku yang tengah rosak ny. melimpah-limpah minyak keluar dari hati ny. takan nak biar kan? kena lar carik mekanik yang pandai repair hati. agak-agak siape? tuuiiihh! jangan mimpi lah! kaw ludah kat depan cermin berpuluh-puluh kali pown, biler kaw lap balik. same jugak. kan,kan? 





soalan : ape kaw ny mai? ayat tunggang langgang. entah ape yang kaw merapu pon, aku tak paham. 
answer = jangan kacau lah. aku tengah bosan ny . biar la. blog aku . wekk3! :P

soalan : dah serupa cam dak darjah 1 pulak kaw, kan?
answer = aku punye pasal lah. kaw sanggup jadi mangsa aku ke? takkan? then, diam!

soalan : biler nak settle mehh?
answer = tak tawu lar. otw lar ny kot? =)






pernahkah anda rase dan menikmati perasaan yang berbaurkan jeles? bagaimanakah rase nye? sedap? enak? lazat? hingga menjilat hati? wow! nikmat sungguh lar jawabnye ye? 
nak bagi orang lain rase boleh? boleh kan? saya berharap ada segelintir hamba Allah ny,dapat menikmati erti jeles yang sebenar suatu hari nanti. mesti nikmat kan?


LALALALALA~

mood: bosan yang teramat-amatlah bosan! aku sedang memerhatikan gerak-geri kau . 




ha . lagi satu, untuk semua orang yang bercinta 


-->  http://www.facebook.com/sengal96?sk=photos#!/photo.php?fbid=290693410960168&set=a.168083329887844.41614.162729517089892&type=1&theater

muhasabah lah diri korang lepas ny yer?

ny pown same..-->  http://www.facebook.com/diarihati?sk=wall#!/photo.php?fbid=272531796109663&set=a.168083329887844.41614.162729517089892&type=3&theater


n macam-macam lagi lah.. nak tawu banyak lagi ?
nah! -->  http://www.facebook.com/diarihati?sk=wall#!/diarihati
banyak sangat benda yang berfaedah korang boleh dapat. sape kater cinta itu menyusahkan?  cinta itu datang dari Allah , sayang... *ber-sayang2. haha. 


i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment