Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Saturday, October 15, 2011

sorry r kawan.




aku mintak maaf r segala kaum babe nan dude.*haha. aku bukanye tana kuar join korang. tapi, aku tade mood nak berjalan r. rasa cam tak best plak bile exam dah abis. memang lar ta pikiy ape, tapi bosan gile babi! tiap2 petang aku meronda nan adik aku. btw petang tadi tem tengah ronda , ade polis. wow! gile arh. kite kelam kabot! ati dah rasa cam nak jatuh wey! bukan risau kena saman ke ape. tapi, risau bapak aku tawu aku merayau kat tempat tuh. yer r. dah lar tade lesen, bawah umur ,patuh bawak laju lak an.mau kena bebel nan bapak aku. wooo! tak sanggup2. hm.. 

aaaarrh! dah rase macam bertambah gile ar aku ny? dah tade benda nak buat? bosan+bosan+bosan. hm .. sape lar yang sudi nak mengisi kebosanan aku ny an? sebenarnye aku nak mengisi kebosanan aku dengan nature taw. gi duduk kat hutan! wah . sejuk! mesti best jadi monyet kan? dapat bergayut. lari sini sana. lompat-lompat. jadi macam orang giler pown tade sape kesah. tade sape nak marah. *haha. gedik bhai. nak jadi monyet jugak ke mai? haha. 

pape pown, ary ny terasa lapang. bile dah lame ta online, rase macam malas na post entry plak. online pown terasa malas gak. tapi rajin-rajinkan jugak. sebab dah tade mende na wat. 

p/s: tengah berusaha menurunkan berat badan. -______- 


i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment