Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Thursday, October 20, 2011

..........................

















I’m in depressed about you













UNTUK 'SI DIA'

Harapanku, adalah  ingin menjadi yang terbaik di mata orang yang aku cintai..
ingin berada disampingnya, tatkala dia sedang bersedih sendirian..
aku ingin sempurna padanya..walaupun realitinya jauh sama sekali..
aku sedar , aku tidak mampu memilikinya..
Namun, sekurang-kurangnya, aku diberi peluang untuk merasai serta memahami apa itu CINTA...
dan aku masih sempat merasai bahagianya bersama orang yang dicintai..
TERIMA KASIH.. terima kasih cinta...
janganlah kaw ulangi kisah yang pernah menjadi sejarah berdarah di hatiku itu lagi..


AKU KORBANKAN PERASAAN DAN CINTAKU DEMI PERSAHABATAN INI
biarlah, persahabatan kita kekal...sehingga ke hari tua nanti..kerana aku tidak mampu menafikan perasaanku terhadapmu..
.

answer ; Semua yang berlaku ada hikmah nye. Remember that mai!


p/s: kedai cik ruby kena rompak. 8.30 am

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment