Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Tuesday, October 11, 2011

Merdeka | Si Dia

haloo. i'm coming back right? 

haha. rase janggal pulak. yelah. dah berhabuk blog ny tak ku sentuh. pertama skali, aku edit blog. tapi , paham2 lar. dah rase cam baru lahir kat dunia blog plak. hehe. sebab nye, memang dah tak hafal url2 tuh. kena lar carik sendiri kan. saya kan memang rajin sangat nak mencarik ny. *eww* haha. pape je lah. 

hmm. a world without blog? like missing half of my heart. yelar, selama ny kan mencurah-curah idea nak luah kat blog.biler dah tade, terkebil2.hohoho.

sekarang? PMR, memang dah bubye .tp taley lar nak menggile macam orang baru kuar utan an.think about the resault. kang seronok sangat, menangis tang belakang plak. tana camtuh an. PMR . hurm... alhamdulillah aku boleh jawab. walaupun ader lar senget-senget nye kan. tp tawakal je la. 

M.E.R.D.E.K.A. ?
hohoho. lawak plak. balik je aku merayau petang tadi, bapak aku panggil.

"mai, jap gi potong cili. kupas bawang. blender cili tuh. besok abah nak masak."

   "hm? oky. jap gi akak wat.

 "sok sekolah tak?"

    "tak kot. malaz. "

  "ha. besok angkat kain,patuh sidai kain, patuh lipat kain, patuh bla bla bla, patuh blalalala.

what?? aku pown tak sempat bernyawa tadi, dah ade kerja? Allah! bukan main. setelah sekian lama aku membisu di depan bapak kesayangan aku tuh, aku pown bersuara.

   "ouh? aaa... akak na g sekolah kot besok? na tolong ibu"

 "hmm..." *-__-* 

hehehe. sory ye bah. 

__________________________________________________________________________
btw, si dia? hmm.. ta tawu na tafsir macam mana lar hubungan aku dengan si dia sekarang. saya rase awak banyak terasa nan saya. lagi2 tem na dekat exam. memang aku tanak libatkan diri aku dengan alam percintaan tem last2 minute camtuh. aku ny, da lar jenis yg emo. sensitivity nye terlalu banyak tuk dikawal. so, sebelum aku amik ape2 risiko, bek aku berdiam buat seketika kan? hmm. memang disebabkan kekawalan perasaan dan diri menyebabkan perasaan aku berubah. bukan kata cinta. tapi reality yang sedang aku hadapi.
aku kena berpijak atas bumi yang nyata dan sedar akan bayang dunia. tapi, tiap kali aku cuba untuk membangkitkan diri daripada mimpi tuh, aku tak termampu.PASRAH . huh! aku tanak memaksa dan dipaksa. jadi, biar aku teruskan berjalan walaupun jalan itu sentiasa berkaca.tanak biarkan si dia terluka.honestly, memang aku rasa janggal dengan si dia sejak akhir-akhir ny. aku tak tawu. aku keliru. but i'm still trying to take care of ur heart, even i didn't yet. kejanggalan yang aku rasa itulah yang menyebabkan sikap aku juga berubah2. saya tawu awak pown da ta rapat nan saya. ader lagi yang lebih awak perlukan selain saya. u said last week right?  "syg, but as friends." kan? tade sape akan terima kalau orang yang dye cintai, tell her or him like that. awak sendiri pown. tapi saya tanak mara2 ke, majuk2 ke. there's no point in there. tade istimewa nye saya berkelakuan sebegitu. sebab, it totally will not change anything. kan? daripada disakiti dengan lebih lagi, baik saya senyap dan anggap awak tak pernah cakap macam tuh.saya pown tga otw na amik exam tem tuh. tana frust2 dalam dewan. hmm. :"(

awak tawu tak, saya rase macam tade harapan hubungan kite wak. saya tawu, awak akan pergi jugak tinggal kan saya satu hari nanti. mungkin bukan hari ny, tapi seterusnya. saya ta tawu berapa banyak episod yang telah saya persembahkan mengenai awak. awak nampak header blog saya kan? awak selalu cakap saya selalu lupakan awak. tapi, ade awak fikir berapa lame saya ingat tentang awak dalam 24 jam sehari tuh? tak kan? 

saya selalu post entry saya sal awak. niat saya bukan nak promote kan cerita. dan saya tak pernah mengharap awak akan membaca entry saya. tapi, saya kadang2 ta tawu na luahkan macam mana. saya memang takan pernah bagitawu ape yang saya rase kat awak. macam awak jugak. then the solution is, these. saya mengharapkan yang awak akan tawu mengenainya suatu hari nanti.

 i must be ready for anything. supaya saya tak salahkan awak 1 hari nanti. forgive me for one day soon.




            i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment