Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Sunday, October 23, 2011

BALL. u tawu ape itu 'ball' ?

okay. entry ini untuk semalam dan hari ini. hm. 

start with yesterday. semalam, datang sekolah, sumpah memang aku rindu member aku. datang-datang jer, dowang macam SHOCK taw tengok aku? macam #aaaaaa, dah sepuluh taun tak jumper? haha... mai, kaw tak datang sekolah kan? lempang kang?*shyda cakap :D  haha. tapi main utama aku datang sebab nak mintak tanda tangan pihak sekolah untuk mohon MRSM. haa. cakap pasal mohon-mohon ny. aku mohon SBP, MRSM dan TEKNIK skali.
SBP: SBPI GOPENG, PERAK.
MRSM: MRSM TAIPING,PERAK.
TEKNIK: TEKNIK TAMAN TUANKU JAAFAR,NS.
amacam tempat aku pilih? haha. terer an? taleyh jauh lagi ker?*bak kater ser Hafiz. pape jer lah. aku mohon jer, dapat tak dapat lain citer lar kan? tapi, doa2 dapat lar kan? amiiin... :)


punye na edit blog, aku tydo pukul 4. tuh pon sebab mak aku dah marah. nak kater aper yang aku ubah? memang tak sangat lar. tapi asal lame sangat huh? hm.. ny yang aku bengang nye. line tader. untuk 1 page yang aku bukak, memang bukan main lame lagi nak tunggu. heyy. tydo 2 jam je. pukul 6, aku bangun gosok baju per sume. *adek aku nak gi konsert tadika dye. so, mak aku angkut 1 rumah. haha. means, adek2 aku sumer ikot. tinggal, aku dan luqman.. bermaharaja lela? no. aku kena kemas rumah tawu? jangan main-main, aku sekarang ade pangkat bibik taw? 


aku kan sekarang bekerja sebagai home maid sepenuh masa. ingat senang ker jadi maid ny? nampak jer senang. tapi realiti nye? hm.. malaz ar nak cakap kan. pandai-pandai lar pikiy. serious aku cakap, aku rase aku tahan sebulan je. tapi, tak tawu lar. kot terbukak ker pintu hati aku nak sambung karier aku sebagai pembantu rumah ny sampai bukak sekolah. *HAHA. baru sehari dua kerja, dah ngadu tangan kasar lah, kaki sakit lah ape lah~



malam ny, nak tengok bola. tapi disebabkan lambat, biler sampai... ha! amik kaw! bukan maen sesak lagi. parking tade. uih, tader kerja aku nak parking jauh2. tak sanggup aku... hmm. NEGERI SEMBILAN MENANG. bukan nak kater aper la. dah sememang nye kami hebat! *cehh. bajet kaw jer yang main. ny nak kutuk cikit. sorry lar penyokong t-team. mane aci, t-team! main kasar r... gedik! padan muke, NS jugak yang menang kan? haa. lain kali, jangan gedik2.! *sorry lar ye. aku memang suke gune perkataan gedik. hoho. 

finale, TERENGGANU vs NEGERI SEMBILAN. 
 gudluck yer babe. aku wish awal-awal. kerana sesungguhnya, aku ta minat bola. kadang-kadang jer, angin bola tuh datang.~  we meet at next challange ya? *BUKIT JALIL maybe? dapat bayangkan tak, macam mane sesak nye? kan-kan-kan?



-experience is very important to us through the next steps-

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment