Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Friday, January 6, 2012

pagi tadi, saya bangun lewat . terkejar-kejar nak gosok baju. tuh la mai, orang sebelum tido dah gosok dah. ny bangun baru nak rajinkan diri gosok. em. hari ny, saya rase tak sihat sangat. tapi, gagahkan diri jugak settlekan hal2 pengurusan berhenti sekolah. bayangkan, satu sekolah saya lawat untuk beberapa kali dalam keadaan saya macam ny? pergh , jalan pon dah terumbang ambing! haish. ny nak update pon, rase cam nak mendaki gunung everest penat dye. nak tekan 'enter' pon dah takde rupe. apetah lagi nak update blog, kan?

okay. bukan ape. mungkin ini akan jadi post yang terakhir saya buat masa ny. sebab saya kan nak pindah? tadi, kat, sekolah... kita nangis2 kan? and saya kena datang depan. seriously, aku gagap2 nak cakap. abis sume benda jadi laen..nak senyum pon menggigil-gigil. then, aku sempat salam-salam cikgu, tapi tak semua lah. sebab tem tuh, dah tunggu masa enjin nak mati je.

faiz, sorry coz can't meet u for the last day. i really2 feeling unwell.

p/s: aku sayang kawan aku! :'(
-experience is very important to us through the next steps-

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment