Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Monday, March 12, 2012

perpisahan buatmu ,

oit ! korang2 ! mesti rindu kan? yela . dah rase macam baru bukak kitab lame plak kan blogg ny . ye r , orang dah duduk kat asrama lar katakan . hieww3 . cehh ! tetibe rase macam ade unsur kebanggaan di situh ye . haha . em . kat sini , i nak share 1 story . something that i can't forget till the end . 


memaafkan kadangkala sangat sukar
melupakan lebih-lebih lagi
setiap daripada kita ada perkara silam yang pahit
ada kebencian pada orang yang pernah hadir dalam hidup kita 
tetapi belaian melepaskan adalah yang terbaik
biarkan semalam menjadi ingatan kerana hari ini 
bukan untuk di sia-siakan 
dan  masa depan bukan untuk dihancurkan 
jangan biarkan diri kelelahan kerana kebencian silam 


wahai blogg ku , 

engat tak budak ny? 

si dia aka faiz 

aku selalu story pasal dye kat blogg aku ,aku selalu episodkan dia kat dalam blogg aku ,aku selalu luahkan ketidakpuashatian aku pada dia kat blogg aku ,aku selalu merungkaikan kisah aku nan dia kat blogg aku . aku selalu ungkapkan sayang dan cinta aku pada dye dekat blogg aku. kadang2 terasa bodoh lar plak kan ,kenapa aku boleh terkejar-kejar kan dia ,sedangkan dia takde pape feeling pown kat aku an ,muke tak malu sangat lah aku ny kan ? -_- dye selalu jelezkan aku ,
dye slalu anginkan aku ,dye selalu panaskan jiwa aku . yang penting, dye slalu patahkan hati aku..kesabaran yang aku curahkan ,kemaafan yang aku gunungkan ..tapi, lukanya yang semakin parah ,menanahkan lagi jiwaku . di mana silap saya dalam mencurahkan kasih sayang saya pada awak ? tak cukup ke pehatian yang saya bagi kat awak ? kurang ke ? sikit sangat ke? sekarang , setelah awak murahkan sayang dan cinta awak pada saya.. hm..silap saya ke bile saya lepaskan awak ? silap saya ke bila saya abaikan awak  ? silap saya ke bile saya cakap saya tanak sayang awak ? silap saya jugak ke bila saya cakap saya memang tak perlukan awak ? silap saya ke ? hm ? jangan salahkan saya atas semua yang terjadi . mungkin kalau saya tak buat macam ny , awak takkan nampak semua ny . betul tak ? awak dah tak kenal dah siapa saya sekarang .awak mungkin takkan dapat saya yang dulu. dan mungkin betul  ape yang awak cakap , hati saya dah sekeras batu . hanya perpisahan perit yang mampu saya ucapkan . doa saya untuk awak , teruskan lah perjuangan hidup awak . lupekan saya buat selamanya . insyaAllah , saya bukan milik awak . maafkan saya .

untuk semua pembaca blogg dan semua orang yang saya sayang .

 sekejam saya sekarang adalah sebab pedih luka yang tersisa .




experience is very important to us through the next steps

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment