Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Saturday, March 31, 2012

LET ME GET MY OLD MAI

that was my status on facebook for these morning . it contain lot of meaning . em , kantoi jugak rahsia aku kat sorang hamba Allah ny . and thanx coz be honest with me . and for my friends , thanx for that advice . aku tawu korang sayang aku . hehe . mesti la tawu kan ? heh perasan giler . harif , sorry sangat-sangat ? taw .taw ? jangan marah taw ? taw !? em . yang lain pon sorry jugak . hah! adam pown ! mintak maaf jugak ! we meet at school later bro ;D u're the best ! sambung drama kat sekolah .  haha , excited gile ~ emm but bulan 4 ny , tak cuti selama sebulan ? giler kan? haih . penat ar . lagi sebulan jer nak rush tuk midyear ny . nak buat yang terbaik ! :'( bek korang doakan aku , kalau tak aku tanak kawan . huh! 

emm . aha ! i have a lot of story to tell but i can't coz i lazy gile2 . hihi . next post maybe? my broken english more worst . haha . gile .  nothing to story these time . but just nak cakap thanx dekat seorang ahli dorm aku atas ape yang kaw dah buat . memang aku tabik r dekat kaw sebab kelakuan buruk kaw tuh , telah ku hidu sejak bermula kaw membuka mulut lagi . eiuuww . sorry bahasa kasar . tak ku sangka , tak ku duga . kaw mengambil kesempatan dalam kesempitan . thanx sebab ketawa atas keresahan aku dahulu . sekarang biar aku menonton kepayahan kaw dalam mengutip sisa kepercayaan manusia terhadap sikap kaw sendiri . jangan letakkan kesalahan itu atas bahu orang lain , kerana sememangnya engkaulah pemulanya . sekarang kaw menagih simpati dari sahabat handai yang lain . maaf kerana mereka yang kaw tagihkan pown , tidak sudi menyedekahkannya pada engkau wahai SAHABATKU . betulkan diri anda , pulangkan yang sepatut menjadi haknya . mengemislah engkau memohon maaf pada semua . maaf kerana keterlanjuran aku dalam melepaskan bahangku . aku juga tidak sempurna dan hanya insan yang lemah berdosa sepertimu wahai sahabat . aku juga dalam usaha memperbaiki diriku untuk menjadi yang lebih baik . maafkan aku juga kerana tidak dapat mejadikan kaw seistimewa seperti dahulu . aku juga sudah pon memaafkan dirimu sahabatku , tetapi belum lagi bersedia untuk aku mengukir senyuman untukmu. aku mendoakan kaw bersama-sama kami berjuang membetulkan segalanya kembali ke jalan syurga .


experience is very important to us through the next steps

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment