Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Wednesday, January 8, 2014

PERASAAN

Assalamualaikum ..

permulaan hari yang sangat sedih . aku mimpi yang bukan-bukan . semuanya ada kaitan dengan apa yang selalu timbul dalam fikiran aku sejak , dua menjak ni . aku tak tau nak explain macam mana . tapi aku sedih dengan situasi tu . keadaan dia sangat serabut dan kecelaruan tu menambahkan lagi kekalutan dalam hati aku . maaf buat kau risau ke apa . takde niat ... tapi itulah yang aku rasa . 

perkara yang aku paling takut-takutkan . benda yang paling lemah adalah bila hati dah sayang . sebab tu tiap kali kau tanya aku soalan tu dulu aku tak pernah jawab . aku memang tak suka jawab soalan macam tu . aku taknak bagi harapan pada kau dan lebih-lebih lagi pada hati aku sendiri . kita tak tau hubungan kita sejauh mana .. mungkin kekal atau mungkin sementara . tapi bila jawapannya adalah sementara , sakitnya tak tertanggung . 


aku rasa benda tu . perasaan tu sangat mengganggu aku . masa terus berlalu . tipulah kalau aku cakap aku tak sayang , kan ? dan inilah jadinya ... bila aku dah sayang setiap benda yang kau buat aku ambil kira , setiap benda yang kau cakap , ada maksudnya pada aku . ya , thats me . 

maaf , bukan taknak jawab . tapi kalau aku jawab , aku akan biarkan perasaan dulu kembali lagi . kau tau bagaimana sakitnya hati bila kehilangan orang yang disayang kan ? i know u know how its feel .

maaf sebab selalu bersikap tidak adil pada kau . aku memang kejam . aku ulang , aku sememangnya seorang yang kejam . perasaan kau sangat penting pada aku :'( jangan risau tentang perasaan aku , aku okay :')

*aku akan berubah tiap kali hati aku terluka . maaf . satu benda yang aku tak dapat nak elak . tapi selagi aku boleh bertahan , aku akan cuba pertahankan eah :)


experience is very important to us through the next steps

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment