Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Monday, January 6, 2014

SAKIT :'(

Assalamualaikum ,

cinta ? ya . hari ini aku berbicara tentang cinta . mana datangnya ? aku pun tak pasti .
dulu , tertanya-tanya apa itu cinta ? bagaimana rasanya bercinta ? hmm .

aku belum pasti , adakah ini sayang ataupun cinta ? tapi terasa sangat sakit .. semakin hari semakin sakit . I don't know why ? I always ask myself , can I love u ? can I let my heart belong to you ?

betul lah orang cakap , awal percintaan sangat indah . tapi sejauh mana ? sampai bila ? mungkin kau tak same macam orang lain , atau mungkin same ? cuma perubahannya agak lambat berbanding yang lain ? kadang aku rase kau sangat menyemak dalam hidup aku , tapi kadang aku sangat rindu kan gurauan kau yang sangat tah ape-ape tu . kenapa ye ? semakin lame semakin dekat hati aku dengan kau ? walaupun pada awalnya aku agak ragu .

sejak bila ? sejak kau jujur dengan luahan kau . mungkin ya , atau mungkin tidak . aku tak pasti , tapi aku percaya . aku dapat rasakan kelainan pada diri kau . bukan itu yang aku kenal , tapi cukup buat hati aku jatuh . kau buat hati aku kembali terbuka luas . merasa degup-degup bahagia . tapi kenapa semakin dekat , semakin jauh kau lari ? terasa sangat berbeza . kenapa ? suasana terasa sepi .. tak seperti dulu . sungguh berbeza .

terasa kehilangan kau yang teramat . kenapa mesti bila aku dah sayang ? kenapa mesti bila aku dah mula berharap dengan masa depan yang sangat indah ? aku lemas , lemas dalam pautan yang semakin hilang . kenapa jadi macam ni ? kalau jauh itu lebih baik , maka itu yang akan aku pilih .

tahniah , sebab kau berjaya jatuhkan hati aku . semakin jauh semakin pedih . kalau memang itu sememangnya yang sedang ligat dalam fikiran kau , jujurlah . supaya aku tidak lagi berharap .

aku tak sanggup untuk menahan pedih . aku mohon .

experience is very important to us through the next steps

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment