Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Tuesday, January 7, 2014

RESULT :)

Assalamualaikum ,

hari yang indah ^^ hari ni , telah muktamad untuk aku buat keputusan . aku meneruskan perjuangan aku sebagai seorang engineer . wah-wah-wah . HAHA . = ='' satu penyiksaan bila aku nak buat keputusan tapi dugaan tak putus-putus datang .tapi takpe . alhadulillah semuanya dah selesai dan urusanku buat masa ni sangat dipermudahkan . aku harap aku dapat buat yang terbaik supaya pelaburan aku tu berbaloi . 
as the conclusion , dalam masa beberapa hari lagi aku akan jadi one of the student in UTP .

Ya Allah , Moga Engkau Permudahkan Urusanku .

experience is very important to us through the next steps

1 comment:

  1. salam , akak dh reply your comment about UTP :) http://syuhadasyada.blogspot.com/2013/10/application-for-utp-january-2014.html

    ReplyDelete