Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Thursday, January 2, 2014

UNIVERSITI TEKNOLOGI PETRONAS

Assalamualaikum ,

okay , 3 January 2014 :) tarikh yang ditunggu-tunggu untuk semua pelajar lepasan SPM 2013 yang terlibat untuk mengetahui keputusan bagi foundation Jan intake di UTP termasuklah aku . Penuh debaran aku tunggu saat-saat detik 12 malam tadi . honestly , aku takde perasaan pun lately ni pasal UTP , sebab kan aku dah cakap yang aku dah daftar di PIC kan ? So , aku sedar awal lah kirenya . Berpijak pada bumi yang nyata lah katakan . i know i'm not good as others untuk melepaskan aku further kat situ .


Tapi nak juga lah aku tahu layak ke tak layak sebenarnya aku ni kan ? Aku check . It was really suprising me . unexpexted . my application is successful in electric&electronic eng foundation ;D teruja yang sangat tak terkata walaupun tak tahu lagi aku akan pergi atau tidak . But Alhamdulillah , aku bersyukur kepada Allah yang telah kabulkan doaku :') so , seperti yang aku pernah janji . Aku bernazar untuk menghabiskan bacaan al-Quran kali ni sebelum resault SPM keluar . Jadi , kena lha tunaikan , kan :) 

aku masih lagi menunggu untuk jawapan kawan-kawan seperjuangan aku yang lain . diorang macam mana pulak . aku pun masih lagi dalam dilema . patot atau tidak untuk aku sambung di UTP ? hoi kak . RM20K setahun kakk , mane nak cekau semua tu ? tak termasuk makan lagi tu . total out , lebih kurang 30K jugak tu . bapa aku bukannya tauke balak sampai boleh cari duit sebanyak tu dalam tempoh setahun kan ? yang lain takpe laa , diorang mampu :)

hmm , aku harap dapat buat keputusan yang terbaik . kes berat ni . antara hidup ngan mati .

*setiap yang berlaku , ada hikmahnya ^^



experience is very important to us through the next steps

2 comments:

  1. sya pn dpt utk ambilan kali ny dkt utp n dpt kos yg sma dgn awk...sya pn dlm dilema mcm awk n msalh kta sama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^^ harap awak dpat buat keputusan yng terbaik . saya harap kite berjumpa di sana sebab insyaAllah saya pergi .

      Delete