Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Thursday, December 30, 2010

 korang? korang tengok tak citer he's beautiful? korean drama. best woo.. sweet . . . ee. . . adek laki aku, dok tanye.. " akak, akak ny kenapa? senyum sorang sorang macam orang giler? " " ee! kaw senyap lah. kaw ta tawu pape. kaw budak lagi! " HAHA. sedangkan dye lah tempat untuk aku meluahkan apa yang terbuku dekat ati ny, jawata dye sebagai diary woo. haa.? hebat tak... urm.. korang pon, same jugak. tapi, dye lebih berguna . . . keh keh keh. hee:) yer lar. ny sekadar blog jer. aku paparkan dekat sini. tapi, adek aku? dye manusia. dye ade perasaan macam aku. hah! bukak citer pasal perasaan adik aku, aku na bagi tahu satu benda. adik aku angau? huh? tak sangka doh aku. yer lar. selama ny, dyer bab mengata aku pasal cinta no. 1! last last sangkut jugak ! hek hek hek! orang mane? na tawu? heee... korang tanya lar dye sendiri. kang , kalau aku cakap, naya aku. tak pasal asal kena penyepak . 
huh? 
korang tak kenal adek aku? HAHA. memang korang tak kenal ker? oky oky oky. ny dye.



haa. agak agak korang yang aner 1? HAHA. yang pakai baju hitam tu ler. takan yang berkemeja tuh pulak. aper daaa.
dyer angau! bhahaha. agak agak , kalau korang terjumpa manusia yang mempunyai muka seperti yang di maksudkan. jangan segan segan bertanya. korang na tanyer macam mana? terserah pada korang ler... aku tak masuk campur. kalau dyer sepak korang, korang lempang jer dye. HAHA. itu tindakan orang bijak ler. hee:)
okyh, smpai nyh jer larh. aku doakan , korang berjaya. amiin. hehe ;)

i juz want smile n smile every day! why i can't get it?

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment