Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Thursday, December 30, 2010

 semalam.. hadi kol. urm,, best nyer dapat dengar suara dye. terubat rindu di hati ny. tapi, ader satu benda yang membuatkan aku tak tenang , rasa bersalah , takut n sewaktuh dengannya. apew benda? urm, dye cakap, dye baca blog aku? ya Allah ... hanya Dia jer larh yang tahu perasaan aku masa tuh , biler hadi cakap dye baca blog aku. rasa cam nak pengsan bhai! pastuh, aku tanya r.
"abg baca dari mana sampai mana.?"
"abg baca semua."
"wut??? abg bce semua? huh?? abis tuh , ape perasaan abg pas bace semua tuh? abg marah cyg?"
"tak.."
"tapi kenapa? kalau cyg, comform cyg mengamuk."
"sebab abg syg cyg. abg percayakan cyg."
" huh?that impossible! cuber jujur?"
"perasaan tuh... memang lar ade, sikit. tapi, abg tanak lar besarkan benda kecik."
.....
sampai situh jer lar yang aku na share perbualan aku. 
dye kan, dari dulu sampai sekarang, macam orang tade perasaan . nak tahu, salah satu sebab ape aku tak pernah cerita pasal dye , aku tak setia kat dye dulu , n sewaktuh dengannye lah, ny lar. dye tak reti nak memain peranan. dye tak romantic. dye tak reti nak amik hati perempuan. bayangkan, dulu, tiap tiap hari anta mcg, pagi ker, petang ker, bila bila lah, dye tak tahu nak borak ape. asyik aku jer...nak mcg, tapi ?? ngee~ paham jer lah ye. sape tak bosan macam tuh? tapi aku sayang dye. sebab perwatakan dye dah menunjukkan dye memang tembel dalam hal ny. so, aku yakin yang dye setia. dye tak suka mengekspresikan perasaan dye. sepatah di tanya, sepatah di jawab. bosan. tapi lovely. haa.. papew lah. yang aku tahu, aku sayang dye sangat sangat! eh! lari dari topik pulak kan.
    oky oky. berbalik pada tajuk asal. 

sampai sekarang ,aku takut. aku takut dye berubah perasaan setelah baca blog aku. yer lar. kecurangan aku terhadapnya terbongkar kini. haaa. kan.? aku sedih sangat. menangis aku malam tadi. tidur pon tak lena tahu tak? risau ... kalau aku dapat putarkan kembali masa tuh. takkan aku biarkan dye sendiri. cehh! tapi betul lar. aku menyesal sangat sangat! n aku berjanji , aku takkan ulangi benda tuh lagi. kalau aku clash nan dye lar. memang , mati hidup balik pon aku taknak! aku cuma nak dye lupakan semua. tuh jer.  aku nak tahun 2011 ny, tahun aku nan dye. selama-lamanya. 

aku tahu, korang mesti cakap aku jiwang karat an? yer la. janji janji manis yang tah pape. tapi benda ny datang dari lubuk hati aku. betapa sakitnya hati aku ditinggalkan dengan orang yang aku cintai. sesakit tuh yang akan aku rase kalau hadi tinggalkan aku. macam mana dendam aku wujud sebab cinta. macam tuh lah wujudnya perasaan tuh kalau aku kehilangan hadi. macam mana benci aku terhadap lelaki, macam tuh lah datangnya andai hadi pergi. sumpah , sampai mati aku takkan buang dendam aku. kaw tahu cpe yang aku maksudkan ny. aku cuma letak 1 jer kan, gambar laki selain keluarga aku? ha. budak tuh lar. malaz na intro nama.  korang tahu kan. yes! i hate that bitch! 
sorry.. memang dia yang buat semuanya berubah.. n sorry sebab mencarut. tak selalu kan. ny dah marah tahap maksimum. hehe. wutever lah. malaz nak panjang panjang. juz na info. i love you , hadi. <3



i juz love u and want be with u forever.

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment