Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Wednesday, December 29, 2010

oky, fine .

tadi.. **** ckp.. post yang ada dekat fb dia , tade kena mengena nan aku? oky. malaz na panjang panang. aku harap ape yang dia cakap tuh betul lar. heyh.. doa doa lah yer, apa yang aku hajatkan termakbul. na tawu tak, ape yang aku nak? nak?kali ny, aku agak beik sikit yer, so. apa yang aku tulis sumer baek baek. HAHA. oky. that the list ..

1.  aku nak, periksa kali ni , aku berjaya.
2. aku nak, tahun depan menjadi tahun terbaik selama aku sekolah dekat seri pagi.
3. aku nak, aku dapat kembali apa yang aku hilang.( sape yang tawu jer paham)
4. aku nak, semuanya berubah kearah positive. 
5. aku nak, aku menjadi seorang yang berguna pada keluarga.
6. aku nak, aku dapat titiskan air mata kegembiraan dari orang orang yang aku sayangg.
7. aku nak, lupakan sejarah lama yang menghantui hidup aku sampai sekarang.
8. aku nak, tunaikan permintaan family aku. ( pmr yang terbaik ler )
9. aku nak, aku disayangi.
10. kalau tahun depan tahun terakhir aku, aku pergi dengan keadaan yang tenang.
aku tanak mati macam tuh . dah lar, jiwa terseksa. pastuh macam tuh pulak rupa dia.( gambar di bawah )


semoga, kematian aku berakhir dengan ilmu penuh didada..

i juz want smile n smile every day! why i can't get it?

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment