Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Tuesday, December 28, 2010

sumpah saya takowt!

**** kumen pages fb cm biasew... tp seperti yg tertera di ats.. SUMPAH SAYA TAKOWT! YES! absolutely! it being , LUAR drpd biasew...**** cm??? emotional?? mcm, men tengking2(wlupown at fb, tp tsrlah keEMOan dye tuh?) aq ta twu npew, n apew puncanye... tp aq akn crik jgax! smpi dpt! npew dyer cmtuhh??? ouh, OMG!  giler bhai... dyer da jd ghimau.. seriously, aq tkowt na tgor dyer dh! trkjowt beruk aq... tp aq gagahkn jgax, im dyer.. n now , i'm wait for him to replying it.. n he have reply it.. aq terAMAT TERASEW nan dyer kali nyh.. sumpah saya ckp, saya ta pnah trasew nan **** cmnyh sblom nyh..

oren:salam,
       am i late?
       ****?
       ****?
****: wsalam
         x de r
oren:urm...
****:sal ko nie?
oen:tadew papew r.
****:k

sedih+nangis+kecewa+i hate it!
saya ny apew ?jahat sangat ke saya ny?apew jauh sangat ke perubahan saya ?mnew **** yang saya kenal dulu? i still respect u ... coz i still need u... tp ****? adew **** buat macam mane saya buat dkat ****? kalau perubahan **** disebabkan 1 perasaan dulu, saya kecewa dengan ****... macam mana saya boleh terima kenyataan sewaktuh saya luahkan dkt ****, sepatutnya, **** pun macam tuh... lagipun saya tak bagi apa2 kenyataan lagi. kalau inilah sebabnya, saya minta maaf. . . maybe **** kecewa... tapi, tak bermakna **** kena lari dari saya? sebab, saya masih perlukan ****... awak dengar tak ny?? saya memanggil manggil nama awak,, tapi, awak tak menyahut panggilan saya... memang saya rindukan kekasih saya, tapi tak bermakna saya lupa merindui ****...  i still love u.. but i just want to sheer off that feelin' . . . because i know, impossible for me to gettin' u... maybe i'll losing u if accept u,,, but friend will NEVER separate! i was afraid of losing u...



i juz want smile n smile every day! why i can't get it?

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment