Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Tuesday, December 28, 2010

pagi ni, aku bukak profile ****. . . dye ada tulis, " arghhh...pnat jaga aty org...tp aty ak???smue wt xtau je..=)"
aku tak pasti, tuh untuk siape, tapi, aku rasa untuk aku kot???? kalau betul lar, tuh untuk aku, aku na cakap sikit. . . 

****, saya ta jaga perasaan **** ker? saya rase, da lame saya ta contact awak macam dulu. . . sebab apa? awak tahu? saya bagi tahu ny... sebab saya rasa bersalah na layan awak macam dulu. . .  coz, saya takut, saya kecewakan awak ... saya rasa janggal? tapi, saya ta pernah berhenti, fikirkan awak  macam mana saya fikirkan kekasih saya.. awak tahu sebab apa? sebab taraf awak dengan kekasih didalam ati saya ny, sama.. ta pernah berkurang! saya tak berani nak buat apa apa keputusan sebab saya takut saya silap ... saya selalu buat silap.. tapi, saya tana kesilapan tuh, berlaku dalam ny...kalau saya berubah, saya minta maaf,, saya betul betul tade niat.. saya ta im awak sebab saya takut... saya ta tifon awak sebab bulan ny, bil tifon comform melambung,  bulan ny, saya banyak sangat gayut dengan orang, tuh belum termsuk adik saya gune lagi... saya buntu.. tahun depan saya na amik exam.. saya sibuk dengan jadual harian saya.. saya sibuk dengan waktu study saya.. kadang kadang saya online, bukan saya layan fb.. saya bukak score a.. 
okyh fine, kalau awak cakap saya dah berubah sejak saya ada pakwe.. maybe, saya rasa bersalah na layan awak mcm dulu.. yer larh.. lagipon, awak tahu benda tuh.. kang, law saya layan awak macam dulu, tak ker saya mempermainkan perasaan lelaki? awak nak ker?? saya tana layan perasaan saya , sebab tana di label macam tuh.. saya minta maaf sangat sangat sangat sangat! saya arap, kiter dapat mulekan hidup baru pada tahun baru... tapi saya tana hidup macam ny... saya na kiter berbaik semula,, rapat semula... maybe boleh jadi macam dulu balik? itu pon kalau awak tak kisah... kalau awak rasa,awak na kiter jadi macam dulu,okyh.. kiter tutup buku lama.. n saya pon, tana fikiran saya kusut tahun depan.. yer la.. saya na amik exam dengan hati yang tenang. saya harap awak bace post ny... n saya tahu, awak tahu yang post ny saya tujukan untuk awak...
 n saya na awak tahu, yang saya sayang awak... 
 post nyh memg khas untuk awak.

i juz want smile n smile every day! why i can't get it?

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment