Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Wednesday, February 23, 2011

AHAHAH! ^=^

pagi tadi.. persiapan pergi ke sekolah.. macam biasa.. TAPI.. disebab ketembelan yang tidak disedari menyebebkan aku hampir datang lewat 100% ke sekolah! y? y? and y? hurm.. bermulanya macam ny.. 

aku punyer lah beria nak gi sekolah.. baju dah prepair segala bagai..  biler pagi dah siap sumer tuh.. baru aku ingat.. handsock aku kat dalam baldi.. tengah rendam sebab cat kelas ari tuh.. miskin sangat handsock warna itam time tuh, aku pown, amik..basuh, perah.. letak kat depan-depan muke aircooler kat dalam bilik aku tuh.. pastuh, bukak sterika sampai level 6... ahaha... gosok bukan main wey! penuh semangat.. sebab dah lewat.. 

tengah dok gosok ny.. sekali aku angkat.. amik kaw ! haa.. lobang .! besar nak mati wey! ahaha.. sudaahh.. kelam kabut ta tentu pasal aku wey.. then, aku teringat inner.. tapi, prob nyer.. inner aku ader kat tiqah.. dye tak pulangkan lagi.. baik yang putih dan yang hitam.. 2'2 ader kat dye.. huih! so.. aper ag.. bukak almari mak aku.. aku amik .. huh! nasib bek ader.. law ta.. alamat pukul 8 lah aku sampai sekolah.. time tuh pown dah pukul 7.15.. hee! terpaksalah aku bukak balik tudung and sewaktuh dengannyer.. dah elok-elok dah tuh! urggghhhh! 

time kat sekolah pulak, ari ny..pelajar-pelajar dari INDONESIA datang rumah kami yang tak seberapa tuh.. cegu cakap.. budak sekolah menengah .. and ade yang umur 20-an.. time bebudak indon tuh datang, punyer lah aku nan bebudak ny excited bebenor nak tengok kan.. sekali dorang lalu kelas kiteorang, alahai...~ badan kecik-kecik weyy.. HAHA.. yang lain tuh.. muke ala-ala darjah 6 ke form 1... haha.. bajet comel larh tuh.. kelas kami serupa orang-orang jakun sedunia menumpukan perhatian kami 100% pada  pelajar-pelajar indon tuh.. haha.. tak beralih weyy! kelakar lak aku tengok.. selain itu, ari ny... buat pertama kalinye.. TERtimbul lak banyak soalan time science.. al maklumlah.. masuk chapter 4  lar katakan..haha... expert time tuh jer.. :P haha... cegu pown sporting.. mule-mule aku fikir cegu ny, jenis yang macam tuh jer kan.. yer r.. dah kawin.. so, kiteorang tader lah menunjukkan keGATALAN kiteorang depan cegu tuh.. tapi, cegu lak yang start dulu.. hek hek hek... so, kami on larr~ ahaha.. *suker mai yer* :P

hari ny, aku baik weyy.. sebab aper? sebab ta tidur dalam kelas and kengantokan*betul ker ayat aku ny?* aku ari ny menurun sebanyak 70%.. huahuahua...bangge-bangge..

pastuh kan.. sekarang ny kan.. aku tak layan and tak rapat sangat nan si dia...sedeyh? weyy.. comform r sedeyh kan.. and sekarang.. aku dah tak berlembut sangat nan dye.. sebab aper? 80% diambil daripada mood aku yang tak berapa stabil sekarang.. dan selebihnya.. err? no comment???? dye pown..? tapi entah lah? ta tau nak cakap aper.. just.. wat masa ny,aku tengah menilai dye.. pam? tiap kali aku jumper dia.. mesti cakap sal N.I.A dan N.S.. comform nyer lah.. aku mintak number N.S sebab aku selalu dengar si dia cakap dye tader number budak tuh... so.. i try to get that number.. finally she gave me by herself.. sebab aku satu set nan dye.. belakang aku lak tuh.. hee:D sedey-sedey-sedey.. macam-macam perasaan ade time-time macam tuh.. tapi, tak der lar aku nak bagitawu and m'ekspresikan sumer tuh kan? just accept it.. and keep it if have any ~!@#%^&*()_+  feelings.. macam korang jugak lar kan.. tol ta? stay with a smile.. don't make anyone knows that we're sad... got it?

then.. time balik sekolah.. aku try buat chocolate.. haha! sedap tuh memang sedap.. tapi, terlebih manis dan TERAMAT LAH LAWA! yer? haha.. tader.. aku tak beli paper bahan acuan lagi.. just test na wat choc dyer dulu.. kuah-kuah-kuah.. rasa choc itu dinilai oleh CIK NADIA IZZATUL AKMAL ketika dye menyinggah di rumah aku yer.. 

haaa..! baru aku ingat.. tadi.. ejam ader sent mcg..
"salam, fara cakap awak sudi nak terima saya balik ea?"
haha.. aku gelak jer weyy! then dye kol.. sebab aku takder kedit.. jawapan aku? see-see-see..
"macam ny lah.. saya taknak wat aper-aper keputusan wat masa ny.. saya akan bagi jawapan selepas masuk semester ke2.. dan paling lewat time betul-betul lepas PMR.. i'll give the answer... i need to take some times.. "

ituh jawapan dari mulut aku.. tapi, jawapan dari hati aku pulak..

saya tak tawu... sebab saya tak sanggup kehilangan orang yang saya sayang..saya tawu , semuanya akan berubah.. kalau saya couple.. saya mesti tak boleh rapat and happy2 nan si dia macam waktu saya belum couple nan awak..saya kena jaga perasaan banyak pihak.. tapi, bukan bermakna saya tak boleh.. just.. give me a time.... to let him go.. and release all this.. coz i'm still not ready for this.. sorry ejam..
:'( 
dah.. THE END~ tidur awal.. nak bangun awal.. study ..!

p/s:ader video best..budak-budak smk seri pagi.. lepas mengunjung blogg nadia.. hee:D memang gilo! tengok taw? jangan tak tengok.. korang takan nyesal law tengok~

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment