Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Thursday, February 17, 2011

beloggg aku yang dah hancur ,,, sama seperti hati aku yang kesepian ...

belogg aku? ntah r.. sekarang ny, aku jadi bengong dalam mencantikkan blogg. sebab aku tak leyh nak focus! hisyh!!! tadi, kat dalam kelas.. masing-masing tanya.. 
"mai.. kaw kenapa ?"
errrr?? takan aku nak tidur pown taleyh..? AHAHA.. mentang-mentanglah aku pelajar yang berwibawa..(--,)erlarr.. selama seumur hidup aku belajar... aku jarang sangat tidur dalam kelas.. aku rasa, ini untuk kali yang ke-4.. yang pertama waktuh darjah 1.. second, form 2.. and yang seterusnya kat form 3.. HAHAHA.. pelik kan? sepatutnya semakin na exam , semakin rancak baca buku.. ny tak... ! bukan aper.. rezeki kan? dapat tidur tuh! nikmat tawu tak.. membazir law tak diamalkan dengan baik! betul tak? amalan syaitan kan? agagagag! heyyy mai ny! ajaran sesat weyh! tader.. selalunya, law ader masa free jer.. aku nan fara akan mulakan pendakian ke seluruh bukit-bukit sekolah! ahaha. means kat sini , merayau satu sekolah.. HAHA. pangai tak ubah-ubah kan? hee:)  

tapi.. aku takde mood lar.. sumpah! semenjak aku jadi moody, aku jadi blurr tawu ta? sumer benda yang aku buat, sumer nyer jadi macam tuannya! seriously, aku rindukan kehidupan aku yang lama.. happy.. smile.. hear others problem..etc... :'( i miss that moments for helping all who needs me..  i need it! to make me smile again.. macam lagu yang korang dengar sekarang.. kan? hurm...aku sunyi larr.. bukan sunyi sal pawe..seriously, aku tak terfikir langsung.. wat masa ny, aku tanak ader sape-saper jadi pengganti budak yang ader at dalam blogg ny.. ahaha.. sapee? huh! tengok lar baper banyak jer gambar? 2 jer kan? ahahaha.! gilo.. mai dah ta betol dorh sekarang.. ahaha.. dah pandai angau.. macam farah.. hee:) saya belajar dari Cik Farah Afiqah yer..? nak jugak? haa.. visit-visit larh kami di kelas 3 hibiscus.. hahahaha! 

haa.. apa pendapat korang? kalau aku cakap, aku nak jual chocolate? not sure what kind of chocolates that i wanna sell.. but somethings like these lar..

 atau
 atau
  

aku rasa kat canteen sekolah aku pown ader jual KOWT? law ader.. tuh r sal.. tapi, law ader sekali pown.. aku akan buat yang lebih menarik. huhu.. ini baru perancangan sahaja.. law tader masalah n ta busy.. aku wat ler.. korang bagi lar support same law aku wat... ;)

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment