Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Wednesday, February 9, 2011

korang takkan faham!

ader 1 benda aku nak share kat korang.. tapi, aku tak tawu nak mengekspresikan semua benda tuh macam mana.. as ussually..  aku tension! hurm.. aku tak tawu larh kenapa? tapi, kebanyakan orang sekeliling aku akan cakap yang ;

aku tak boleh memaafkan diri aku sendiri.. aku takut nak hadapi masa depan.. aku suke pendam perasaan..aku beranggapan yang aku boleh selesaikan sumer masalah sorang-sorang.. aku tak boleh mengawal diri aku sendiri..etc..
korang tawu tak ..kenapa aku buat semua tuh? of course lar korang tak tawu kan? tapi aku sendiri pown tak tawu kenapa aku selalu macam ny... aku ...entah? seriously, aku memang penat dengan hidup... aku takut nak menghadapi masa depan.. aku takut, aku buat silap, buat silap dan sentiasa buat silap.. hati aku selalu kosong... aku tak tawu kenapa? aku cuba dekatkan diri aku pada yang ESA.. tapi, aku tak dapat focus setiap kali buat ibadah.. sebab, dalam fikiran aku akan sentiasa berfikir apa yang akan aku buat lepas ny...  tadi, aku gaduh dengan adik aku, luqman.. semata-mata masing-masing tanak amik adik aku yang lain dekat taska... pastuh, aku kena marah nan mak aku, sebab baju yang perlu digosok aku ta siapkan.. aku penat weyh.. tapi aku tak paham aper yang membuatkan aku penat..?maybe kerja aku.. tapi penat dari segi fizikal tak terlalu mempengaruhi,,, lebih kepada mental.. bukan larh aku ny tak waras.. juz.. too much pressure..aku selalu termenung.. aku suka menyendiri.. aku suka duduk tempat-tempat gelap.. paperlaah yang boleh asal aku dapat sorang2,,

weyh.. aku penat sangat.. aku tak tawu kenapa dengan aku sekarang.. sumenyer jadi kosong.. aku selalu tak focus dengan aper yang aku buat, tapi aku tak tawu aper yang aku fikir.. aku juz tawu yang aku tak tahan.. ! jiwa aku kosong giler.. and aku mudah sangat nangis sekarang ny.. walaupun dengan hanya memerli... aku rasa diri aku nyh kecik sangat... aku rasa aku takder yang lebih.. aku rasa aku tak berguna.. juz being a suck girl.. aku tak sedia.. aku takut aku tak berjaya... aku takut aku kecewa.. aku keliru.. aku fedup dengan semua nyh weyh... aku takkan pernah jadi sempurna walaupun sesaat!

memang lar, sumer orang tak perfect.. tapi, aku rasa macam tak fair.. kenapa mesti aku? aku selalu menangis tanpa sebab yang nyata? sebab otak aku betol-betol jam? blurr.. ? i only know that i hate it! aku tawu, korang takkan paham aper yang aku cuba sampaikan.. maybe korang akan cakap.. 'alah! benda kecik jer lah... nak dibesar-besarkan wat pe..' o 'asyik ulang benda yang sama jer... stress, stress, stress! tader benda laen ker..' i know that..aku paham.. tak semua orang akan sudi jadi pendengar setia dan memahami kite.. so i'm not hopping that u'll understand me.. even my best friends dont know me well ,, how can u  right?  sebab aper? sebab aku takkan pernah citer kat dorang dari a-z.. cukuplah korang tawu yang aku stress.. i never be ready to tell it..kalau nak dicerita, memang panjang.. no ways to stop it..mungkin, satu hari, aku akan cerita kat korang..

 aku rasa cam nak mati.. -___-,
aku sedeyh.. air mata aku tak putus-putus daripada mengalir.. kenapa Allah bagi aku ujian macam ny..?
fara? alyaa?aku nak jumper kaw sekarang... aku nak jerit kat kaw.. aku nak nangis dekat kau.. farah... tolong aku... aku sediyh sangat... aku nak mati! 



i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment