Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Monday, February 7, 2011

errrrrrrrrr???

 eherm3! hari ny, aku agak kepelikan cikit.. eh! bukan cikit.. tapi banyak..! a lot! ntah? ta tawu larh.. tadi, aku merapu kat faiz.. entah? aper kena tah?sorry sangat sangat taw?comform faiz terasa dengan aper yang mai cakap kan? hurm.. mai betul-betul lost of mind.. memang tengah bengang and macam-macam.. perasaan bercampur-baur.. ta tawu na explain macam mana?urm...sorry taw sayangg?? tapi kan.. tadi, hadi ader calling2..haha.. muler-muler petang, tapi disebabkan malas aku datang, aku pon cakap kat dye aku ngah masak*memang tengah masak pon* .. dye cakap na call kol 9..
aku pon tunggu lah .. tapi, ta sedar pulak dah pukol 10.30.. baru dye kol.. dye cakap dye tertido.. penat tolong orang.. ouuuuhhhhhhh... ? so? haha.. borak-borak, mak aku pekik name aku.. urgh! so.. i said 'bye' to him.. sambung online.. sebenarnye, aku malas na on lappy.. tapi, sebab nak carik gambar untuk kerja kursus lah aku bukak.. tapi, biler dah bukak, baru aku ingat yang aku nyer coloured ink habis.. aduss! macam mana ni? dah lar kerja sekolah langsung aku ta sentuh ny.. heyy... bukan aper.. aku ? ntah r.. seriously, tader mood? aku tader perasaan skunk.. yang ader juz, kosong and afraid? only that.. entah lar weyh.. tapi an.. yang aku pelik nye, tadi aku leyh lembut nan adik aku? aku tak paham kenapa? sedangkan selama ny, please lah! aq cakap nan adex aku pown 'aku , kaw' then, memang ta pernah berlembut lah.. tapi tadi? aku jadi loving tetibe? aku layan dorang? masak untuk dorang? belai dorang.. and more lar.. so weird!! eerrr? ader jawapan bagi cerite ny? ajal? ajal na dekat kowt? sebab aku lain macam lar akhir-akhir ny? maybe kowt? yerlah.. sumer tuh kiter ta tawu kan? so.. wut u think? hurm.. juz macam, secara TIBER-TIBER? huiii! aneh.. tapi taleyh cakap macam tuh kan? maner tawu, doa aku dimakbulkan an? haaa... maner lah tawu....... tol tak?? haa... wish like that lar.. kan, kan , kan?tapi, ta salah kan law mati? urm.. ingat mati tuh dapat pahala sayangg..

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment