Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Sunday, February 27, 2011

HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH...

bangun~ dalam pukul 9 lebih? kemas bawah.. dalam pukul 11..mak aku suruh aku gi mandi.. she gave me 30 minutes only, then i must get down..so,, aku nek atas.. mule-mule lending jap.. pastuh ngantuk pulak.. i got my phone, then i set the alarm.. tapi, biler alarm tuh dah bunyi, aku 'snooze' kan.. and 'snooze' .. again , again and again..haha. dari 10 minit, terlajak sampai sejam.. 
pastuh, biler adik aku naik atas panggil nama aku, terus bangun ,terkejut macam jumper hantu..! terbeliak terus mata aku.. HAHA.. tawu pownn.. takut aku yer..~  tuh lar.. pastuh, adek aku cakap, mak aku suruh aku potong rambut adek aku tuh..aku pown macam.. 
"ouh???"
aku tak tawu nak potong macam mana? tengah blur? so, teringat kan cerita HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH... HAA..  ny lah masa nak kenakan adik aku balik.. aku potong rambut dye macam kak limah tuh! ahaaha.. taleyh bla weyy..time tengah belek-belek rambut adik aku tuh.. bapak aku nek atas.. terus lintang pukang aku lari masuk bilik luqman.. haha! terkejut tawu tak..aduhai! habis lar...kantoi tak mandi.. bapak aku membebel dan membebel dan membebel.. heyy.. mai , mai! 
back to the RAMBUT HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH tuh..nasib bek mak aku tak marah~ cumer cakap 'tak lawa'.. hhaha.. memang r ..dah kate potongan rambut hantu~ hee;D kejam weyh aku..

pastuh,petang.. aku tidur ~ bangun, masuk bilik mak aku..try baju ny, try baju tuh.. hee:D lepak-lepak nan adik aku atas katil .. *hobi* berborak..
malam, mak aku masak sup tulang+buat chocolate.. nyum, nyum, nyum.. sup tulang tuh ler.. menusuk ke lidah! haha.. gilo~

aku kan? takut ngan cerita HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH..aku baru tengok sampai time dorang nak gi umah kak limah tuh. dan berulang-ulang kali,part tuh jer.. part lain ta tengok lagi..i'm scared! tapi, aku still takut *part yg dmaksudkan sahaja* ...y? y? and y?... maybe sebab music latar dyer tuh kowt? *alah! hakikatnye kaw tuh memang pengecut~*

btw, sekarang ny kan... aku peminat yang teramatlah tegar dekat http://peliks.blogspot.com/... memang aku suka arr! sempoi giler sumer video-video dye tuh.. walaupun, title cam bosan jer.. tapi, law korang tengok memang kelakar.. just "SEMPOI" tak macam pompuan lain..?nak cover cun lah... aper lah.. dye tak pown.. men lepas jer.... memang tiap video dye, mesti WAJIB kakar..
ny video-video dye..







and more lagi r .. nyh antara nyer lah..
serously, tader lar aku nak kata lawak teramat sangat..sampai nak pecah perut kan.. tapi,
i like her!personality dye ~

and these video, actually , just nak share kat korang ...macam ny la kiter biler giler kan? *untuk powpwan lar..* happy jer.. jelous plak aku tengok.. hee:D
i'm happy to watch this video..


and ader ag 1 video.. "FAZLY FOOZY" bagi kat aku.. kakar ~

korang tengok lah sumer video ny yer? comform tak rugi...


P/S:i miss u , bebeyh~ <3 <3 <3

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment