Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Tuesday, February 1, 2011

kecewa...

 Alhamdulillah dan syukur ku panjatkan kepada mu Tuhan... aku nan mak aku dah baik.. tapi, aku tak tawu larh aper yang akan berlaku lepas ny.. doa-doalah semuanya jadi lancar eah? aku tana gado gado nan mak aku lagi dah.. sakit! tawu kan? paham kan? aku nak mati dalam keadaan selamat..haha.. dah merepek dah ny.. dh dah dah,,, juz forgot about it..

hari ny, aku gi mcD dengan fara .. HAHA. Fara belanja.. untunglar.. demi pakwe yang tercinta.. HAHA.. lek fara.. tah paper bhai fara.. depan pawe , cover habis! belakang,, haa... amik kaw.. ! hee:D pastuh, time balik.. ta sampai 5 minit wey, dah kater rinduu? haa.. tere r...! 

on9.. penat weyy! menunggu si faiz on9 sampai kebas segala bagai.. penat tawu tak? pastuh kaw na blah, macam tuh jer? finee.. kalau faiz kater faiz ngantuk , mai leyh terime, ny faiz stay on? aloo? tunggul? mai saper pada faiz? hurm... S-A-B-A-R

dah lar, aku kecewa.. memang larh sal keluarga aku dah settle.. tapi, pasal hati aku? kawan aku?weyy.. sedeyh tawu tak? aku tak suke r macam ny! argggghhhh!!!!!!! korang na tawu caper budak yang aku masodkan dalam post 'moge kaw bahagia' tuh? heyy.. cuber korang? na bagitawu ker? tana kan? nanti digelar syok sendiri tetiber.. segan, malu kan? aku tana macam tuh, elok-elok aku rapat nan kaw,nanti kerana perasaan aku, sumer jadi berterabur.. aku sayang kaw wey.. so, juz let my feeling go.. don't think about me.. just think about u and ur beloved.. i'm not important to u right? let me cry to let u go. let me cry to see u with her.. coz i want u to be happy with her..i scarifice my love for ur happiness.. 


i know u love her.. more than me right?? kalau saya diberi peluang, saya takkan lepaskan awak..saya nak awak jadi milik saya , selamanya..


i juz love u and want be with u forever

2 comments: