Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Sunday, February 13, 2011

this will be the last maybe?

 see title up there? cam biaser.. sama ader hadi o faez kan? so.. wut u think?who is he that i mean here? hurm.. haha.. tayah men teka2 larh mai.. kan? hurm.. ABDUL HADI FAIZ BIN ABDUL WAHAB..  see? hurm.. sumpah! aq ta sangka dyer sanggup wat aku macam ny.. selama setaun setengah aku couple nan dye, dye ta pernah wat aku macam ny.. 

macam mana? hurm.. kk.. ary tuh.. aku ader gado nan sowang budak baling ny.. siap beat na race segala bagai.. ah! g r ko.. benda kecik na besar-besar lak kan.. sumer  tuh berlaku sebab salah owang.. heyh.. law na diciter dalam ny memang payah.. panjang.. so, disebab kan kemalasan aku naik 50% ary ny.. then.. aku tulis isi-isi penting jer ary nyh... hurm.. hadi ader dapat topup rm100 dari budak baling yang aku masudkan tuh.. and the point here, ta sampai sehari, kredit dah abis.. siyez.. tak sampai 24 jam.. law dyer gayut nan aku, len citer..tapi, ny dyer tader !  law kol setakat na tanyer something.. then, cut like that.. hurm... tuh aku leyh tahan ag.. sebab dyer cakap dyer tepon kawan dyer.. walaupun aku rase cam pelik? but i juz make myself positive thinking.. tapi, aku angin gak.. so, aq pown maki hamun dyer.. dyer tanyer aku na mintak clash tak... aku taleyh wat keputusan, sebab aku takut aku nyesal..hurm.. pastuh, aku na kol dyer.. guner number umah jap.. sebab ader benda na cakap.. kredit encet aku lak tader.. tapi, dyer anta mcg at aku.. yang dyer tana angkat..bayangkan.. berpuluh-puluh kali aku kol ,.. tapi ta angkat... dye cakap, dye takkan angkat,,, kol larh sampai pagi sekali pown.. dyer takan angkat,,fine! pastuh biler aku na kol faez, dyer tydo plak.. hurm.. tapelar kan.. malas na kaco.. so, aku  gayut nan ejam..  macam-macam..! sumer benda aku gitawu dye... heyy,.. pelik! ta penah2 lakkan..  

then, my morning juz like ussually.. juz, aku ta mandi sejak semalam lepas aku gi giant, sampai larh pukul 5.. baru aku mandi.. tere kan? hurm.. mak aku membebel at aku.. tapi, this lebeyh kurang cam gado gak.. dye marah aku sebab aku ta  makan.. sampai berhari-hari... aku bengang,.. pastuh aku nek camtuh jer.. walaupun mak aku ta abis cakap, aku juz bla.. sebab aku takut aku taleyh control diri aku, kang ta pasal-pasal aku menjawab.. ta pown.. aku wat keja bodo.. so.. aku wat keputusan lari masuk bilik...menangis segala bagai.. sampai maghrib.. pastuh.. faiz mcg.. tapi, aku tade kedit.. tapi biler aku kol, dyer ta angkat pulak dah.. then.. aku kol fara.. gayut nan dyer jap.. pastuh , hadi mcg.. dye ta puas gado nan aku semalam.. i smile,, coz.. i think he juz try to make a joke with me,,, so, aku anta credit request..dye share.. so.. dok debat nan dye.. faiz mcg... dok mcg2.. then, tegadoh plak... aku termara dyer... faiz terasa...sian dyer.. bersalah giler.. pastuh mcg nan hadi sekali...  hadi ader cakap ;
"tuh bukan jawapan.. tuh kasih simpati.."
aloo? am i too fool.. then i replied his mcg,,, sound like this;

wut??? kasih simpati?? oii.. cyg cakap macam tuh, sebab cyg masih sygkan abg..cyg tetap bagi abang peluang nak minta maaf..wakaupun cyg banyak terasa nan abang.. tapi, abang ego..tapi, abang langsung ta bagi paper reaksi yang menunjukkan abang masih perlukan cyg dalam hidup abang.. fine...maybe cyg wat salah.. mulut cam babi..tapi, nila ati seorang perempuan masih lagi tertanam kat diri ny..naper abang tak terus terang yang abang ta puas aty , terase, etc nan cyg? naper citer at tqah? sal ta direct?law abang dah fedup n cakap yang cyg minta simpati..fine! sebab kasih simpati ta kekal lame jika na dibandingkan nan kasih sayang.. salam

then, dye balas..
k.. wasalam...

see? sakit hati aku tawu tak.. cara dyer anta mcg sejak 2/3 ary ny.. memang lain.. ntah r.. membuatkan ati aku dah gelap untuk dyer....  dah r.. gi mati larh... sakit hati+bengang+geram+meluat++++
dah r..! aq malas nak cakap ag dah... bengang!

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment