Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Monday, February 21, 2011

KAW NAKKAN PERUBAHAN? FINE! I'LL DO IT!

 agak-agak korang kan... dapat tangkap tak dengan aper yang aku maksudkan dekat title aku tuh? hurm.. tak? Allah! tembelnyer korang nyh! heyshhh!

sejujurnyer yer.. aku fuck benci budak yang tinggalkan aku sebab kekurangan aku! jangan sampai aku berdendam dengan lelaki sampai aku rase nak balas balik..! kalau itu yang korang nak.. fine! i'll do it.. i try my best! semuanya akan aku buat dalam semester pertama ny... tak kire lah dari segi ape sekali pon! fizikal? mental? paper jerlah! asal ader! aku terasa giler nan kaw! sumpah aku cakap! AKU TERASA NAN KAW! kaw paham? satu demi satu aku buat.. juz wait and see...

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment