Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Friday, February 25, 2011

hohoho -_=

 pagi-pagi, time aku sampai kat sekolah.. aku terus cari si dia..tak nampak dye pown.. carik punyer carik punyer carik... i found him..tapi, takut na jumpe dye.. *effect semalam punyer kes kan..* aku suruh fana jumper dye.. tapi, dye na aku follow sekali.. heey.. law camtuh, bek aku cakap sendiri nan dye kan? kebetulan pulak, poji lalu... aku suruh poji cakap kat si dia yang aku nak jumper time balik nanti.. 

fara masuk kelas, dye nampak aku..
"kaw naper mai?"
"aku tak sihat lar..*sambil batuk+selsema+bersin+pening+*"
"ouh? yeker? hurm.."
"asal?"
"tader.. aku baru nak ajak kau merayau .."
"jom."
"wooww..! mai, demam-demam pon , law ajak merayau, nak ajer weyy :D"
*smile*

tengah nek kelas aiman, baru nak usik aiman.. and baru nak bukak citer sal si dia.. dah aku nampak si dia duduk lepak depan kelas aiman..huh? sumpah tak perasan.. time lalu sebelah-sebelah baru aku perasan.. tembel~ si dia tak tegur aku pon..? pandang aku pon tak? time aku panggil dye, dye wat tak dengar... then, biler aku nak pujuk dye, dye suruh aku balik kelas.. hurm.. sedeyh..  :'( sampai hati..

time seni, tak concentrate aku tawu tak? dengan pikir sal si dia nye.. tambah pulak.. batuk ny tak reti nak benti.. memang menyirap aku dibuatnye.. 

balik jer sekolah.. aku tunggu si dia kat pejabat.. hurm.. pujuk , pujuk , pujuk , pujuk , pujuk , pujuk , pujuk , pujuk and pujuk.. lastly , dye cakap dye nak cadbury.. ;D haha..! ala-ala-ala.. comeyy.. pandai pon mintak cadbury..~ huhu.. nanty mai beli eah? nak yang ader hazelnut kan? kan , kan? yelahhh~ mai beli.. okayy?  + TEACHER ZANARIAH pandang jer.. haha.. taleyyyh bla.. budak-budak ny ta benti cakap aku BERPASANGAN dengan si dia.. lawak! :D

sampai rumah.. terus tidur.. tapi, ta pat-pat gak.. aku amik phone. ader mcg dari ejam.. kedit tade.. wat share.. taperlah.. kol si dia..so.. gayut punyer gayut.. *kejap jer* fara call number umah .. dye suruh aku datang sekolah.. kalau nak masuk berzanji.. aku time tuh dah separuh nyawa dah weyy.. sumpah tak larat.. *tapi, nasib baik lar demam aku kali ny, panas dalam dan tak teruk ... baru tahap minimum lagi.. * pergi jugak lar... carik dorang 1 sekolah.. jumper kat last station iaitu surau.. mangai! dah pening kepala aku tawu? pas latihan tuh, fara ajak duduk depan coatch futsal.. heyy.. budak ny.. tak habis-habis dengan aiman kesayangan dye tuh.. so, aku pon teman lah.. hampeh nye fara.. dah tawu aku tak sihat, nak jugak suruh aku dye gi mengorat si aiman tuh.. heyshhhhh! 

pas sumer tuh, aku balik.. aku suruh poji antar aku balik naik motor, sebab dye bawak motor.. tapi, bebudak laki ny, men perli-perli plak.. so, aku malas r.. tapi, poji bek.. dye nak hantar jugak...aku cakap tana, dye nak jugak.. so, biler dah nek.. budak pompwan pulak nampak.. so, men sengih-sengih at aku.. aku senyum.. then, nadya cakap dye nak tolong hantar kan.. sian poji.. dye turun lah dari motor tuh.. nad hantar aku balik... 

biler kat rumah pulak.. aku nan mak aku beborak.. tawu sal aper? sal SI DIA.. HAHA.. macam-macam.. mak aku penyokong no.1 aku weyy! sporting.. tak habis-habis dye cakap.. 
"kau couple nan dye ker mai? cakap jerla~"
"ya Allah.. kakak tak couple nan dye lar.. kiteorang bffffffff!*bak kater si dia.."
"alah.. law ta couple.. berkepit manjang.. kejap-kejap men ngajuk-ngajuk lah...*etc*"
''betul lar... tapi.."

..... bersambung.....
panjang nar nak citer kan? tayah la kan? tau-tau camtuh jer lah eah? hee:D

hurm..  dah r tuh.. malas aku nak citer pepanjang der.. tak larat.. hidung ny dah macam kena sumbat nan kapas pulak dah.. TERSUMBAT! haha...~

i juz love u and want be with u forever

2 comments: