Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Tuesday, February 22, 2011

gilo ^___^

 hari ny.. berjalan seperti biasa KER? AHAHA.. ntah? tadi kan.. time sejarah.. cegu bahagi2 kan tugas untuk wat presentation.. berpasangan.. and dalam kelas tuh.. aku sorang jer pair nan lain jantina.. 1 group nan rafiq.. ahaha.? agak kemaluan sikit.. then..macam biasa.. aktiviti aku nan farah.. akan sentiasa round  1 sekolah.. sumpah! law sehari kami tak kuar merayau memang tak sah! 

waktuh seni cegu bagi buat kerja sendiri.. jadi,  kami 1 group buah-buahan menjalankan aktiviti kami.. iaitu.. meluahkan perasaan tentang sorang budak.. *mengumpat lar maknanye.. tapi, kami lebih beradab yer..* ader lar.. sorang hamba Allah ny.. name nyer.. tettttt! ta leyh gitawu.. juz.. she a part of us.. name buah? prune syg kmu.. hahaha.. abis macam-macam kiteorang cakap.. 

pastuh, time ustazah masuk kelas.. kami bagitawu lar ustazah sal na cat colour lain.. tapi, ustazah cakap; "tak payah lar.. ni pown dah lawa.. " kami tarik muka..
then ustazah cakap.. "law nak cat sekali pown, bukan hari ny.. pas exam.. " aduss! ramai yang tarik muke... sebab tak menyabar! hoho... so, perancangan na hias and kemas segala bagai petang ny.. dibatalkan.. 

time balik.. aku nampak si dia dekat depan tandas laki yang bersebelahan dengan kelas aku.. aku tak tawu , aper point dyer duduk situ.. TAPI.. aku rasa lar kan.. ta tawu lar betul ker ta.. maybe dye na jumpa aku.. tapi, dye na aku yang tegur dye dulu? ouh!? aku pandang dyer jer.. pastuh, time dye pandang aku, wat ta tawu n wat ta pasan.. hoho.. aku sajer tana tegur dye... sebab aku ....? enta? sajer.. MOGOK! ahaha.. balik.. aku wat ta nampak.. 

time balik.. fara stay umah aku.. agak kepelikan yer? asal fara stayback umah aku? ahh..! maybe mak dye ader hal kowt.. biler dah sampai rumah.. aku fikir 1 jer! aku nak baring.. and lelapkan mata sampai petang.. tapi, alangkah malangnya nasib aku.. bila fara mula berbicara..;

"mai.. jom tukar baju.."
"sal lak? ader aper? na gi aner?"
"na gi giant lar.."
"huh? na gi giant? yeker? aku mati-mati lar pikir yang kaw ta jadi.. target aku nak  tido jer tadi! "
"ahaha.. *senyum*"
"heyy!" 

pastuh.. aku bersiap gi giant.. yang aneh nyer.. aku tergerak hati nak pakai baju kurung.. entah? akhir-akhir ny.. aku nak nampak feminin and sopan jer.. kalau tidak.. selama ny... HARAM! ahaha.. aku amik baju colour pink... dengan tak bergosok nyer.. *malas+ta sempat*
asyik-asyik tanya fara.. 
"fara? okayh ker ny? tak nampak kedut keR? aku rasa macam kedut giler?"
"ishh! tak lar...!~" 
 haha.. sampai penat fara nak menjawab.. keluar.. aku capai jer selipar mak aku tuh.. sebab.. selipar aku kena cat kapur.. tak basuh lagi.. law na amik kasut tumit..? kang penat lak nak berjalan.. dah lar kami dilantik sebagai pegawai jalan kaki segiant.. hoho..

sampai jer kat giant.. fara gi MPH.. kononnye nak cari alas meja.. tapi, biler dah tak jumper.. mata melilau jer tengok budak-budak hencem! ahaha.. aku tak puas tengok card-card yang ader kat MPH tuh.. terus aku ingat kat si dia.. beday makin dekat.. ta tawu na bagi aper.. hoho.. *terkantoi lak kat sini* then.. bla.. gi beli ice blogg.. pas beli.. duduk-duduk jap.. puas lar aku berfikir.. 'nak makan ker tanak..? nak makan ker tanak..? nak makan ker tanak??!!!  ish! taleyh2.. tengah aku nak mengumpul, time ny lah nak memokai! heyy!'

so.. aku wat keputusan.. tanak makan! then.. bla.. sampai kat depan kedai maxis broadband tuh..  si dia  call..  'uik? asal tetiber call pulak ny?dah rindu sangat ker?*haha.. pasan!*'
 so.. i pick up the phone early as i possible.... si dia tanye..
"mai kat maner ny?"
"mai kat food court.. kenapa?"
"sekarang mai dekat mana? "
"mai dekaattttt...*melilau carik name kedai..* mai dekat depan kedai maxis broadband.."
"okayh okayh" 

*heyy.. budak ny.. dye nak jumper aku ker? dye ader kat giant ker?*

and then.. i see he came with his friend name SYAZROL OMAR..  haha.. muke sempoi.. tersengih-sengih datang kat kiteorang.. lepak-lepak... pastuh.. dye ader hulur encet dye... aww! ahaha... asal? :P tana gi tawu.. kang , ta pasal-pasal ader cop kat dahi SS..  tol ta?  tapi, yang i tawu.. TAK SANGKA n AM I? YEKER? ahaha.! suker-suker-suker...dok borak-borak.. dye pandang jer aku.. asal? ta puas ati..? na kena tumbuk? :P i leyh jer tumbuk u.. tapi, sajer malas nak tunjuk keberanian i depan orang ramai.. ahaks3!!! :p pasan! 
ader sekali tuh... aku tanya dye.. 

'asal datang sini? '
*tah saper jawab* 'nak carik awek'
'ouh? ader ker awek kat sini?'*kuang-kuang.. jadi tembel kejap..
pastuh .. si fara tunjuk sorang makcik ny.. ahaha!
then.. ader yang cakap.. tuh bukan awek! tuh mak orang! ;D

aku gelak jer.. dyer cakap.. dye datang sini carik aku?errr? for what?

aku ta caye.. punyer lah beria nak percayakan aku.. dyer cakap, dye jumper budak manah.. and tanye aku kat aner..so, biler dapat tawu, aku kat sini.. dye datang..

jawapan aku?ahaha..
ouh ? ye ker.........? yerlah tuh...~  
tapi.. biler jumper farhana tadi.. dyer cakap memang si dia carik aku.. heah? waaa... :D

HAHA. and bla-bla.. panjang law na di citer.. sampai lah.. na gi taman cempaka.!!! haha.. cam ~!@#$%^&*()_+ ~ malas na cakap.. kang kater aku aper pulak kan.. tapi, memang memalukan+gatal+segan nak mati! haha.. 

teman fara dating.. huahuahua.. sampai lah pukul 6.15... weyy! berabad teman dorang.. ! haha.. sampai mak mentua fara nak jumper.... haaa! ;D untung lar~ 

balik rumah.. lepak nan fara.. depan umah aku tuh.. sampai lah mak aku balik and mak dye amik.. ahaha.. dah lar tuh! panjang benar aku tulis.. dah r.. penat nak memikirkan ayat yang macam lembu berak berterabur! haha! ;D

p/s: hari rabu minggu depan gi tengok drama dekat pD.. and aku telah berjaya dipujuk oleh seorang makhluk yang bernama FARAH AFIQAH.. untuk menemaninya pergi ke lawatan kelantan dan terengganu.. ala.. ta best nye.. tengok fara date nan pawe dye.. huh! na jugak weyy! kedekot! huh! :(

 
i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment