Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Wednesday, February 16, 2011

na masuk ta?agagagga! gilo!

agak-agak kan.. aper yang aku nak masudkan titile tuh ?hurm... memandangkan.. aku dah single.. bak kater sorang makhluk Allah ny.. ; "carik lar pawe baru... aper susah?" ahaha..lawak! haah.. memang aku nak carik pengganti.. sebab aper,? sebab makin aku ingat kat hadi tuh.. makin aku sakit hati.. tak sangka kan? 

hurm.. so.. carik-carik.. jangan tak carik kan? hurm.. tapi, prob aku 1 jer sekarang.. aku takut kan.. laww aku dah couple nan someone.. nanti, aku ignore faez... tuh jer! bukan aper.. disebab dah terlalu sayangkan dye larh katakan! :P yukkss! *haalahai..mengader lak na men muntah-muntah* hurm.. tapi, tuh lar.. bukan aper... aku ny, selalunye law couple nan someone.. aku akan start sayang dye kemudian.. bukannye sayang dulu baru couple.. ahahahah! tuh yang ta betul kan? urm..so, law dah couple.. SEMASA dalam proses menyayangi seseorang tuh, aku akan luper orang len lu... ahahaha...  aku rasa aku ta wat faez macam tuh kowt.. impossible! hik3.. tapi,ta mustahilkan? haa.. the problem now.. aku takkan pernah bersedia melupakan si faez ngok tuh...! urghhh! hurm.. sampai biler aku nak tunggu dyer? *walaupun aku tawu, tader benefits di situh yer...* perasaan ny.. haaa.. macam lagu kat bawah ny.. law faez sedang membaca, dengar-dengarkan lah lagu ny yer..


hurm.. tapi tuh lar.. CINTA INI MEMBUNUHKU.. right? see this song plak..


tapi kan.. faez ader cakap semalam.. waktuh dyer kol aku.. kami macam citer
-'kuch kuch ho ta he' 

'dia atilia' .. *ta jumper video dye r*

bagi aku pulak.. same macam citer ;

'my heart'



'close to you'    
*ny pown samer.. ta jumper vdeo*

 tapi, yang pasti.. sumer citer at atas... giler babeng sedeyh! kecuali dia atilia.. tak terasa sangat n tak pernah tengok pown.. hee:)

 :( aku nak... aku nak... aku nakk..? nak aper? hurm.. entah r? wat mase ny.. aku tader arah tuju r.. hati aku kosong..

  i'm only lights with a candle that always wait for their time..


but.. only one thing that i know.. i love him very much.. love need sacrifice.. right? then.. i did it.. thanx coz make me happy and let me to love u..

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment