Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Monday, February 14, 2011

perasaan aku? aku confuse.. tak tawu nak percaya and buat yang mana satu.. seriously, aku jadi sedeyh giler bila dorang cakap macam tuh sal faez..? maner satu ny??? tak sangka? ouh.. tapi, macam mana aku nak cakap huh? macam...juz aku rase kosong at dye.. law betol lar aper yag budak ny cakap... kecewa u know?sejujurnya.. korang tawu kan? about my feelin'... tak kirelarh law aku 'ss' ker.. bertepuk sebelah tangan, jiwang nak mati ke... o paper jerlah! tapi, aku tetap aku... aku tanak berubah demi orang lain yang tak menghargai aku.. tadi,aku try settle nan alyaa..dye ta serious.. seems like she not try to be serious.. aku ta kesah, tapi masalahnye biler belakang aku? macam-macam dye cakap. aper perasaan korang.. its okay.. law sekali dua maybe aku leyh tolak ansur.. tapi law dah banyak kali? law dyer nek citer tuh jer, taper ag.. yang aku takut kan, aper sangkaan dorang pada aku and perasaan aku.. aku tanak kecewakan kaw o sakitkan hati kaw.. sebab kaw sendiri yang cakap at aku sal kaw nyer bff dulu.. so, aku tana lar wat kaw sedeyh.. tapi, at the end? saper yang wat saper.. ? huh?

sal kawan-kawan aku yang lain.. thanx atas teguran tuh.. tapi, sampai sekarang aku tak nampak lagi aper yang korang cakap at aku..but i'll find it as long as i can..

about nadia and piqah.. sorry law korang terasa aper yang aku cakap.. tapi, benda tuh memang at jiwa aku.. maybe, kaw leyh luper.. tapi, aku masih lom luper lagi.. sebab aku masih terasa and masih terfikir.. tapi,korang jangan amik hati..yang membuatkan aku taleyh luper sebab sal cegu n one gurl.. u all know right? i told u ... kan?

hurm.. pas mesyuarat geng buah tadi, masing-masing pown buat haluan masing-masing.. aku balik, terus masuk bilik.. tydo.. haha.. yang kakarnyer.. aku bangun jer, aku jadi tak betul.. aku mati-mati lar pikiy aku dah terlambat gi sekolah.. kelam-kabut! gi carik baju larh.. aper lah!gelabah giler bhai! tuh yang taleyh bla... sebab aku dengar bapak aku jerit panggil name aku,suruh bangun.. tambah plak aku tengok awan dah terang... tuh yang buat aku pikiyh aku lambat bangun.! haha!

p/s:i'm in sad mood.. i really-really hope that person that i love try to make me smile like before again..



i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment