Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Wednesday, January 26, 2011

huahuahua...

aku tak berapa sihat lar hari ny...aku sedikit kedemaman.. tapi yang peliknyer, aktif pulak aku bercakap tadi... hehe.. haa.. tadi kan.. cegu zafirah ajar taw... and muler muler.. macam biaser lar.. blur kan.. pastuh ader bebudak ny, datang depan terangkan kat mimi... haha.. muler mule haziq... dyer ajar.. tapi mimi ta paham.. then nadya ajar.. 

nadya:bla bla bla...pam?
mimi: paham paham paham..
nadya:bla bla bla... pam ?
mimi:paham paham paham..
nadya: bla bla bla..
mimi senyap.. buat muker blur..
nadya:pam ta mimi?
mimi:huh? haa.. paham paham ...
nadya:bla bla..bla .. *cakap sorang sorang kat depan..
then mimi bisik kat fara..
mimi:aku tak paham satu haprak pon aper yang nadya ajar kat depan.. 

 kami sekelas: kahkahkahkahkah!
mai:haha.. boleh lak macam tuh.. bek cakap jer tadi.. ny tak.. 
nadya:muker blur....... 

huahuahuahua! memang taleyh bla...

pastuh , aku gi merayau satu sekolah.. teman fara tengok pawe dye.. haha.. ku malu tapi ku mahu cinta mu..lagu tuh lar yang fara dok nyanyi.. kahkahkah! macam macam ragam yang fara buat waktuh lalu sebelah pawe dyer tuh.. bajet ta nampak jer.. belakang tangga, melompat bukan main..
aku? aper lagi.. sambil menyelam minum air lar.. gi carik kelas faez.. HAHA.. merayau satu sekolah ! then, aku nampak faez.. dok kat belakang.. tah aper yang di gossipkan .. heyy... faez faez... dose wey... HAHA.. *macam lar aku ny bex sangat..berapa kali entah aku lalu ka situ.. hee:) kantoi sudaa... alah... senyap lar.. jangan gitawu sesaper lak.. ala.. korang pown memang dah tawu kan... faez tuh penting dalam hidup aku... faez dengan dengan hadi... kalau tader salah sorang, aku taleyh hidup weyh.. huahuahua.. ecehh! ayat nak power jer.. :P

then.. bff aku im aku.. dyer tanye.. and dye suruh aku jujur ngan dye.. pastuh dyer tanye.. bff:kaw suke ***** eah?
aku:huh?dlu lar.. asal?
bff:sekarang? jujur..
aku: no!aku suker tengok muker dye je.. haa. aku rase aku tawu,, ny mesti..
-belum sempat aku balaz, dye off-
aku pon mcg..aku cakap at bff aku yang aku dah kenal dye dari darjah 3.. aku tader paper feeling.. juz suker tengok muker dye.. and care dye yang lembut ala ala feminin gituh... hehe.. law aku minat kat dye lar .. tader aku tolong kaw der.. pam? oky?jangan pikiy bukan bukan taw? 

pastuh... haru ny, aku berkepit nan faez jer manjang... *start koko la...
HAHA.. aku 1 kelab nan dye.. faez faez.. aku kan cakap aku ta tawu nan masuk kelab ape.. so.. i can follow u lar.. tapi, kaw na follow aku pulak.... heyy.. so, aku amik kelab keusahawanan.. haa.. jangan marah aku lak taw law kaw ta suker kelab tuh? then.. kalau ader kejer tuk group kite, kaw ta wat sekali nan aku... siap lah kaw... haa.. tawu pown aku ny garang.. HAHA.. saper suruh tanak masuk dengan group budak budak lelaki tadi? na jugak masuk group aku.. HAHA.. tade.. aku ta kesah pown.. malah lagi aku suke.. tapi tanak lah nanti kaw rungut pulak.. pam?haa.. siap lah.. TAPI! aku tawu,,, kali ny, biar aku lak yang buli kaw.. asyik kaw jer buli aku kan..? kuang kuang kuang! :D HAHA.. aku baex lar.. ta men buli buli.. okay dear?? btw, aku tawu hari sabtu mesti jadi.. kalau tak... siap .. i tanak cakap nan u ... HAHA.. *gedik bhai.. taper taper. bukan selalu pown kan? kan, kan? 



i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment