Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Monday, January 3, 2011

first day in school 2011..

 first day skolah , da ade omework.. bagus arx? hurm.. penat doe. da lmae tax sekolah, pastuh kena sekolah sampai petang. tadi, waktuh KKQ, ustaz bagi balik awal.. sebab dye ade hal dengan orientasi form 1.. alhamdulillah. HAHA. yer r. balik balik je. tukar baju, aku terus melatak 2-3 pinggan. ha.. terer arx aku? hee:) yer r. at sekolah aku tak makan pon. sebab nye, aku tanak gune langsung duit aku. na saving. ade plan hujung bulan N hujung tahun. so, tiap kali rehat, aku akan pergi surau bersama bestiez aku, atiqah H. buat solat dhuha... cehh! da baik aku sekarang an? hehe.. sekarang pon, aku tak banyak cakap. dalam kelas, aku senyap je. orang tanya baru jawab. entah lah. sekarang, dengan budak kelas sendiri pon, aku malu.. kenapa erx?? errrrr..... no answer lar...  btw, tadi kan. waktuh dekat surau. alyaa terpecahkan aku punya botol air. dye boleh gelak? tanpa muka bersalah? mintak maaf pon tak bhai! pastuh dye cakap. 
"ala mai.. beli je baru. rm3 je.." 
"haalahai.. kau belikanlah."
"aku dah selalu belanja kau. kau belilah sendiri"

ee.. budak ny... nak je aku pelangkung kepala dye lah.. aku tak kisah sangat.. tapi, adab dye mane? tade ker? selamba lak aii.. memang la dye selalu belanja aku,tak nafikan lah.. tapi, sampai makanan pun nak di ungkit ke? kang aku ungkit ape yang dye buat kat aku kang, baru tahu.. nasib baik, aku ny penyabar orang nye.. 
heyh.. dye tak tahu agaknya, aku dah pokai akhir akhir ny. heee.. geram lak aku.. tapi, sebab ingat dye kawan lah, aku senyap je.. 
haa. tadi aku perasaan faiz, tapi, aku rasa dye tak nampak kot aku hari ny. hurm.. tak pelah. aku taknak kacau dye sangat. dye pon, dah ape pon aku tak tahu nak cakap ape.

budak G.E.L.I , aku nampak an.. dye dak banyak bubah kot? tapi tak delah sangat. spec baru.. baju lengan panjang, n, suar ? HAHA. paham paham lah. dulu dye pakai suar yang besar at bawah. sekarang, dah elok lah.. macam biase jer..

hadi..? hurm.. na story ape erx sal dye? ntah? dye ary tuh da kuar dari teknik SP? bodoh tak? dah daftar ape sumer tuh, pastuh dye kuar? urm.. dye cakap nan aku, dye nak cube try at sekolah tentera at PD.. biler aku tanye , asal? dye cakap, senang sikit. dekat nan aku.. senang nak jumpa.. heyh.. aku nak gi sane, dye nak gi sini.. pandai betuln lah budak tuh an.. hurm.. pape lah, dye siap advice at aq ag.. 
 "tape.. cyg tak perlu risau.. tade budak pompuan at ctuh.."
HAHA .. giler an?? 
paper lah. yang aku tahu, aku nak, apew yang aku plan , berjaya!



i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment