Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Sunday, January 23, 2011

class wif cegu zafirah..

today,,, i've class with teacher zafirah... HAHA.. aku bangun pagi pukul 10 lagi.. aku pon pelik,, nape aq asyik bangun lambat.. *sebab on9 sampai pagi senarnye.. and bertambah pelik apabila, family aku tak ngamuk walaupun aku bangun semakin lambat... pelik kan? kalau tak, aku bangun pukul 9 pon, dah kena bebel macam aku baru pas rompak kedai runcit..! isk isk isk.. aneh! hurm... wut everlah.. patuh.. aku turun.. mak aku bebel pulak dah... tapi bukan pasal bangun lambat.. sebab pakaian aku.. wut the fish! haloo.. baju aq simple kowt.. not to fit n not too big.. memang ta fit langsung r.. law korang tengok pon, macam aku ny simple giler.. tapi , mak aku still ta puas aty gax.. dyer sruh aku tukar pakai baju muslimah.. eee... memang aku rimas tol larr! sumer benda nak kena ikut cakap orang an. tapi disebab kan aku nyh seorang anak yang baik, *baik lah sangat* aku pon, gi r pakai tshirt muslimah... nasib bek, time aku kuar nan kawan mak aku tak sekat .. juz biler na jumper cegu o sewaktuh dengannye lar, mak aku suruh aku sekat pakaian aku.. heyh.... sabar jerlah.. pas salam salam sumer tuh... aku gi r rumah cegu... sampai jer at apartment matahari , aku jadi blur... eh! luper plak aku tanyer cegu... tingkat berapa..n block yang manew.. patuh, aku g jelajah sumer block A.. sebab cegu cumer cakap cegu dok at block a... caarik n cariikk. masalahnyer.. sumer aku nampak ader kasut laki.. n adew beberapa jer rumah yang adew kasut pompwan sahaja..patuh, aku terserempak nan amir.. *anak cik ruby. aku tanyer dyer.
"weyh.. kaw tawu tak rumah cegu zafirah kat manew..?"
tawu.. dekat atas ny hah*sambil menuding jari kat atas siling.. number 306.."
"ouh.. heh? okayh okayh.. thanx yawww."
ouh... asal aku ta jumper tadi erx? haha.. betul lar.. tadew kasut laki pon kat situh...bukan aper... dorang bukan pakai heel's shoe..but just a slipper at front of the door... HAHA.. so kelakar.. hee:) then.. aku pon memekak lar bagi salam.. cegu pon cakap.. 'yer yer yer..jap'
haha.. pas cegu kuar jer.. aku nampak cegu sempoi giler.. tadew r... pakaian dyer.. pakai macam bukan cegu.. bukan nak kater apew.. juz macam ..? ntah.. tapi korang taw kan, macam mane rupa korang kat rumah? haaa... memang lah ..dah dyer dok kat rumah an.. tapi, juz weird r kan..slalunyer.. law cegu nak jumper anak murid dyer.. dyer akan cover dari a sampai z kan? tapi.. cegu nyh.. memang sempoi.. pakai suar tydo.. then, tshirt lengan pendek..tak pakai tudung.. n.. memang sempoi giler r... *haha.. baper kali mau ulang daaa,,, sedangkan cumer cakap benda yang same jer..* HAHA.. bukan apew.. juz nak mengekspresikan sahaja apew yang aku rase.. hehe... pas study aper yg patut.. aku pon.. tutup lar buku.. sebelum balik tuh... aku beborak nan cegu zafirah.. aku pon ta tawu macam mana aku boleh TERluah pasaan aku kat dyer..*masod aku , aku tension* walaupon ta cerita keadaan and aper yang aku lalui sebenarnye,, tapi, cegu paham yang akuu ngah pressure gegiler..then.. cegu pown bagi nasihat... and kata kata semangat... pastuh cegu cakap.. 'kalau kamu ader masalah , juz datang jer jumper saya okayh? jangan simpan simpan.. taw? '
aku pon tetiber leyh selesa lak na story at cegu an.. cegu pon ader citer pasal dye before.. terasew lar SEDIKIT KELEGAAN  kat aty aku nyh.. aku rase, pas nyh.. ta susah kowt tok aku luahkan papew kat cegu nyh.. and aku start, sayang giler kat cegu zafirah.. bhahaha.. I LAP u cegu... ! mmmmuuuahhh!! awww ... hahaha.. ngadew ngadew... hee:) alah.. bukannyer selalu pon.. 
p/s:jangan citer kat sesape pasal aku story at teacher zafirah taw?? kang aku sepak sesorang! nasib baik  ler, teacher zafirah nyh..bukan teacher yang macam pix kat bawah ny... HAHA giler...


and ader ag satu.. aku nyer mulut adew ulcer.. sakit weyh... satu dekat bibir... sebab kena besi.. and satu kat bahagian tepi.. huh? tepi..? haha.. kat bahagian pipi tuh ler.. pown kena besi gak.. tapi, yang kat pipi tuh besar ,,, sebab time aku cakap,, o gelak,, o papew jenis pergerakan lah.. besi ujung kena kat pipi.. then dyer macam tergores taw.. panjang jer... macam kena toreh.. korang penah nampak orang toreh getah kat kampung macam mana? haa... macam tuh lar... panjang kan?ya Allah.. memang pedih n susah tuk aku bercakap... lagi lagi time makan.. leceh wey! dah lar nak makan pon susah.. selalu terlekat kat besi.. sekarang lagi lah susah! huh! bengong!

dalam aku sibuk sibuk hari ny*sibuk keR?? haha,,
aku masih lagi pikiyh sal hadi... waktuh berborak nan mak aku tadi.. aku borak sal hadi.. hey... rindu weyh!! fuck n shit larr... aku pujuk bapak aku,,, nak pinjam enset dyer.. enset dye yang lagi satu tuh , bukanyer dyer gune pown.. sebulan , dyer cumer mcg baper kali jer.. memang cam..... HAHA... 
"abah.. abah bagi r encet biru tuh kat kakak.. anah pakai r enset itam tuh.. agpown bukanyer abah selalu guner pown encet biru"
"heyh..!"
"ala bah.. susah ar bah.. abah  tengok.. kakak law tader encet leceh lar.. na contact kawan dah masala... patuh biler bil tepon umah melambung , pandai lak marah.."
"heyh!"
"ala bahh.. boleh lar bah...law tak pon, abah beli encet baru at akak. senang!"

senyap....    

" abah.. boleh lar.. sumer tak boleh... eeeshh! beli lar encet baru.. dekat term banyak encet murah kan.. abah beli 29 nyh.. kan abah dah dapat gaji..*sambil tersengeh sengeh macam kerang busuk* "
"he'eleh... hiiihh!"
 "ala  bah.. boleh lar bah...abah dapat gaji dah kan 29 tuh..."
 "ha , ha , ha.. insyaAllah.." 

alah...yerlah tuh dyer na belikan aku encet.. bapak aku, law bab bab macam nyh.. HARAM! susah nak tengok dyer pegang apew yang dyer cakap law pasal nyh.. tape2.. aku akan pujuk and hasut.. hehe..
jeng jeng jeng.. aku akan pujuk bapak aku.. sampailah dyer terjatuh.,.. BAHAHAHAHA.. jahat bhai aku.. haha.. heyh! tadew lah,,, 

aku baik.. hehe







macam fairy at atas nyh kan? HAHA.. 
i wish for.. but i know, that impossible for me to be a fairy.. n maybe it will be in fairytales dream only... right? 


i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment