Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Saturday, January 8, 2011

korang kenakan aq heah??

 salam 1 malaysia kepada pembaca blog aku. ny na tanyer ny. siape lah agak nye, yang bernama mr have many secret n mr love u yang menulis komen dekat shoutbox aku? sila tampil memperkenalkan diri anda secepat mungkin. korang na kenakan aku heah?? amboiii.. sedapnya hampa na pekena aku. aloo.? tadew mood na melawak larr cygg.. sorry yer...  u juz make a joke right? HAHA. apew daaa. penat aku layan korang. heyh... macam macam. like a ranger yang tersesat plak kan??? hee:)  tadew. aku ta kesah ler.. cume tertanya2. siape budak tuh. so, lain kali. boleh lar aku kenakan balik.. hikhikhik...

btw. tadi. tqah tpown. hehe. adew secrettt..... (kening kening)  malam jap g. aq kol dye lagi. na bergossipp! bhahaha. tadew lar.. aq baik yer.. orang na exam larr weyh. so no gossiping. tapi, law meluahkan perasaan tuh, tapew kowt?(same jer nan gossip tuh.hehe) tape... gossip, kiter mengaibkan. tapi, kalau meluahkan perasaan , juz na mengurangkan beban di hati ny jer kan??? bhahaha.

papew jer lah. yang aq ta sabarnye, na tunggu hujung bulan ny. na kuar. hehe. dapat fon baru... hehe. n for ur information. i'll change it to celcom. n maybe not using maxis anymore.maybe larr. hehe. haha. that day name SHOPIING TIME!! HAHA!


i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment