Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Tuesday, January 4, 2011

i'm so tired larrr!

 tadi ann, kat sekolah. aku masuk lewat lepas rehat. bukan ape, tak dengar bunyi loceng pon? so, aku nan kawan aku pon, buat la hal sendiri. tawu tawu, biler dah angkat tangan, amik kau! haa. dah pukul 10.30 dah. bape minit aku lewat tuh? 20 minit tawu tak! hurm.. tapi, yang funny story that i wanna share today is.. new friends in my class.. dyer nyer kh an.. dye amik ERT.. haha? masalahnye, dye lelaki. tade.. memang lar, tak nafikan ade budak laki yang amik ert.. tapi, dalam aliran aku, dye sorang jer yang amik.. so, maknanyer, time kh, dye dok nan pompwan lar kan.. yang menambahkan lagi kelucuan di situh, dye blur bhai.. orang dok gelakkan dye, dyer masih boleh tersengih? HAHA.. no wonder it! ala,,, same jer macam aku pon.. eh3.. yang samanyer tuh , bukan blur.. blur tuh kadang kadang jer.. hehe... tapi kh.. orang pompuan yang lain, amik ert. aku amik perdagangan.. so, aku belajar dengan budak laki pulak.. haduhaii... aku dah masak dengan perangai budak laki.. lagi lagi kelas bougainvillea.. harap harap tahun ny, tade masalah sangat eah? amiiin.

di samping funny story tuh.. aku punyer homework hari ny.. fuyooo.. banyak .. tapi tade lar sebanyak mana. ia dianggap banyak, sebab dah lame tak buat homework.. and i thinks, it still early for us to have homework sebanyak ituh..hurm.. tadi pon, cegu ganti, banyak bagi kiteorang ceramah larr.. urm..? best jugak larr, kena advice waktuh mula mula sekklah ann.. but at least, dye menaikkan lagi semangat aku ... 

haa.. luper pulak.. waktuh aku datang sekolah an.. time tengah dok salam salam nan kawan , tiber tiber ade orang cuit at belakang aku. ish? sape ny ann. pastuh biler pusing, tengok tengok kak zaya.. asal kak zaya tersengih sengih at aku ny? n then dyer hulur cadbury.. 
"ape ny? asal bagi cadbury?"
"lar.. kan mai yang mintak dulu? tak engat?"

setelah aku putarkan masa sekejap.. n then , i remembered it.. 
"ouh! haaa...engat engat..  sorry taw? sorry sorry sorry n sorry?"
"HAHA. tape"

thanx so much lah yer.. tapi, yang aku nak tergelak nye.. asal aku mintak 
maaf? sepatutnya, thanx kan??? haha.. keBLURan aku datang.. tah ape roman aku time tuh pon aku tak tahu,..

macam ny kot? HAHA.. ala.. tape.. bukan selalu.. sekali sekala kot.. hee:)
:D

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment