Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Monday, January 31, 2011

....

hurm.. ari ny, aku nan family aku memang ader prob.. aku gado nan mak aku.. sampai skunk ta settle lagi.. sdeyh tawu tak? asyik gado, gado, gado and gado.. aku ta tegur mak aku dan mak aku pown ta tegur aku.. masing-masing keras kepala... kan? tuh aku tak berape kisah.. tapi, ader 1 benda yang aku kisahkan.. aku na citer pon segan.. but when i've told u, i hope u keep it! urm.. straight to the point, aper  perasaan korang biler mak korang tak kasi panggil dye ibu lagi dah? that happen to me.. frust tawu tak? tahun ny tahun PMR.. tapi, semua ta pernah menjadi mudah...sumer nye ..."""" ! ntah r.. forgot about that..

pukul 2.30 aku kuar.. gi sekolah.. pastuh bapak syamira amik aku bawak gi umah dyer.. ader makan-makan..coz 31/1 ny beday syamira..pas makan sumer tuh.. kami gi karaoke dekat city idol.. duduk betapa menjerit luah perasaan dekat situh dari pukol 4.30 smpai 6.30, 2 jam...ahaha.. macam macam...!ader yang menangis.. ader yang teran sore tapi ta kuar.. macam macam lah!! 

then, biler balik.. aku jalan kaki sorANG-sorang.. takut weyy.. yer lar.. aku bukanye macam korang..? aku ny sensitive n jenis yang penakut.. tapi, aku tak reti n ta suker na m'ekspresikan keadaan aku.. ahaha.. saper yang kenal aku pown, kadang kadang jadi ta terkenal.. huahuahua.. biler dah sampai rumah.. mak aku still ta tegur aku.. biler aku tegur, mak aku senyap jer... 
hurm.. saya sdeyh...

aku dah tak tawu nak cakap aper lagi dah.. aku dah betul-betul lali dengan kehidupan aku.. tapi aku ader sorang sahabat yang selalu bagi nasihat kat aku.. yang selalu bagi dorongan dari belakang.. walaupun pada waktu yang sama dye membenci aku.. aku tader na salahkan dye. sebab itu hak dye kan? juz.. pelik?ahaha.. tuh memang untuk dyer.. "PELIK".. hee:) jangan marah yer.?  setiap kata-kata yang dye keluarkan tuh , amat mendalam maksudnya..mesti ade masud tersurat dan tersirat.. walaupun hanya 1 patah perkataan sekalipon.. 

aku malas nak cakap ape dahh.. hanya Tuhan jer yang tawu... law ikotkan, aku memang dah tader simpan hasrat nak hidup lame-lame kat dunia ny.. sebab aku hanya tawu wat silap jer.. then, aper point untuk aku stay lame-lame kan? juz.. biler pikiy balik, aku betul-betul dah bersedia ker na duduk dekat alam lain? dah cukup ker amalan aku untuk tampung aku dekat alam sana? ??
tak kan? 
so,,, aku ... jalankan kehidupan aku ... juz.. kosong? 


-orang yang aku perlukan tidak lagi seperti dulu..



-orang yang aku cintai tak kan mungkin aku miliki...

-orang yang seharusnya menjadi teman sehingga ke akhirnya tak menghargai aku..


-dan orang sekelilingku yang tak akan memahami aku...

aku duduk sorang-sorang.. tuh yang menyebabkan aku tak daya dan hanya menghitung hari serta amalanku untuk memastikan aku bersedia menyambut seruan ilahi..




0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment