Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Friday, January 7, 2011


today, i'm not going to school.  coz i've an appointment with my dentist. where? at Gemas lar dear... mule mule sampai tuh, rase takut larr. sebab aku punye braces, adew 2 gam yang tercabut.ganas sangat makan. takut doctor marah. pastuh, biler da masuk, ade seorang budak pompuan pulak masuk. she look very familiar larr. i think , dye pon daripada seremban jugak. satu sekolah nan aku gak. aku yakin sangat sangat.  tapi dye nampak sombong bhai. meluatt pulak aku tengok. hurmmm. tape lah. biar larr dye. 

"mai."
HAHA. terkejut aku. nurse panggil. so, dengan sepantas  kilat, aku berlari masuk kedalam bilik. hurm.. kena check. nasibb baik, dentist ta mara. dye tukar besi segala bagai. sakit larr.aku rase macam aku dah jadi robot. sebab ? ntah? ta tawu cne na story. tukar rubber baru. grey colour. aku pikiy, law pakai warna tuh, nampak nerd. tapi sangkaan aku meleset. it look nice larr. dari biru pergi ke hijau. sekarang, dari klabu pergi ke ape, aku ta tawu ag. ta dapat agak. juz wait n see je larr. HAHA.

n now, aku nye gigi rase sakit balik. sebab na gerakkan gigi balik. na gerakkan mulut pon, agak sakit. hehe.



i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment