Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Tuesday, January 11, 2011

not in mood -__-

hari ny, g sekolah kena bawak buku bukan main banyak lagi .. tak terdaya aku.. tapi, ade dalam 2 buah buku yang aku takde.. 1 buku sivik.. ny kes sebab aku tengok jadual sepintas lalu jer.. ta perasan langsung ade subjek sivik.. so, aku eku keluarkan lah buku sivik dari beg aku.. last last, tadi aku pinjam buku izamel.. thanx ! kaw lah penyelamat aku. then, cegu suruh buat latihan.. terpaksalah aku buat balik kerja yang cegu bagi semalam sekali... kelam kabut aku.. tulisan pon tah ape rupe tah.. sumer kes na cepat an. dah lar 1 masa jer.. cegu suru hantar plak tuh.. huihhh...
pastuh..buku math aku tak bawa.. pon same.. sebab ta pasan ade math.. pasal cegu maath. nama cegu tuh PN ZANARIAH.. she is a strict person woo... tegas giler kowt+garang.. sumer kelas aku senyap.. tere r cegu tuh.. tawu tak? time tuh an.. aku nak terkencing aw.. sebelum cegu tuh masuk, aku na g toilet.. tapi dah terlambat.. cegu tuh masuk dulu.. terpaksalah aku tahan.. 2 mase plak tuh. sejam lebih bhai aku menahan!! habis hilang fokus aku dibuatnyer... tak tenteram aku dibuatnyer.. kejap ke kiri.. kejap ke kanan.. macam macam lah! seksa ...

pastuh aku ta bawak buku geo.. eh! bukan ta bawak.. tapi tak dapat.. hehe.. punyer lah cuak.. keje skola aku tak siap.. aku luper, sebab latihan tuh kat dalam buku teks.. bila buku teks tade, aku pon jadi ta engat.. biler na pinjam kawan, masing masing na wat keje.. heyh.. memang frust pagi tuh,.. sampai nak nanges.. takut cegu marah ann.. kelam kabut aku wat keja tuh pagi tadi.. tapi sayang, usaha aku tak berbaloi, sebab latihan tuh kena photostat.. kedai photostat kat sekolah time tuh belum bukak lagii,, so gelabah rr.. biler cegu masuk jer kelas,,, aku dah cuak giler... (nasib baik adew haziq.. dye po tadew buku teks dan ta siap) then, cegu tanyer, cpew yg tadew buku teks.. aku pon angkatlah tangan.. aku rase, haziq da bagitawu cegu.. finally, cegu ta marah pon.. cegu cumer pesan.. try lar pinjam kawan an.. so.. i smile ! haha.. betapa leganye hatiku pas cegu cakap tuh,,,, hehehe..

hurmm. pagi tadi pon,,, aku jadi giler kejap lar.. jadi tak tentu arah.. ku teringat kan hadi... n i miss him very much,, ntah tetiber, aku rase sedeyh.. aku nak nangis. tapi tak terkeluar pulak kan.. sebab ramai orang dalam kelas... n i control larr.. tapi memang moody r waktuh  tuh,,, sku jadi sedeyh sangat sangat,, jiwa aku jadi kosong semacam... heyh.. 

pastuh an. time balik sekolah tadi.. aku terserempak nan ali waktuh kat tangge. aku try lah perli dye.. tapi tak dilayan -.- maybe, sebab pada waktuh tuh dye ngah cakap nan farah kowt.. aku pon, turun wat tak tawu balik lalu gate utama.. dalam perjalanan na gi tuh,time dekat pejabatt.. dye perli aku balikk. 
"sombong orang tuh"
dye gune maksud yang sama waktuh aku perli dyer tadi.. mule mule aku tak perasan.. pas aku dengar bunyi kaut kat belakang an.. aku pon pusing larr. uik? ali? haha. berani plak dye na jumper aku erk? pape jerlah.. aku pon beranikan diri memulakan perbualan.. borak borak sampai kat pintu gate.. pas aku bla.. dye gi naek balik kat atas.. tembel an??? hahaha.. 

kesimpulannya hari ny.. kalau susun jadual tuh, tengok betul betul.. jangan cuai! n then, jadilah seorang yang peramah..tegur tegur lah orang.. jangan jadi sombong.. hhehe;D

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment