Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Monday, January 10, 2011

sakit tekak di buatnye...

tadi.. tiqah stayback umah aku.. biasew lah.. kami kan? kalau dapat balik awal sikit jer.. adew lah tempat yang akan disinggah.. hehe. mule mule. kiteorang melantak.. dari pukul 3, sampai lah pukul 4 baru habis.. bayangkan, aku makan 3 pinggan? nasi plak tuh? bhahaha. jangan terkejut. aku? kalau mood na makan, aku akan makan jer kejer.. 7 pinggan sehari pon, masih taraf sederhana ag tuh.. haaa.. tangki aku ? rosak agaknye... tapi, kalau mood aku tanak makan , 3 -5 hari, aku takan sentuh langsung makanan! even, seketul daging, aku takan makan.. n aku akan minum air 3-5 gelas air jer... aku tadew rase penat langsung? even , aku adew keje.. contohnyer.. kenduri? lagi lagi kalau kat kampung. , macam hari tuh lar.. kenduri tuh berlangsung pada hari ke3 aku tak makan nasi.. aku tolong orang kampung? macam biasew.(p/s: 4 ur infomation, ny kat kedah.. kenduri dye laen giler dengan kampung lain. maybe orang timur jer paham.) yerlah.. mane taknyer.. gotong royong dorang bukan macam kat cny... memang amat memenatkan! dari 7 pagi.. sampai lah 7 petang baru ciap... haaa.. aku sorang jer anak dara yang buat keje tuh. yang lain sumer umur 30> . dorang halang aku daripada buat keje, semata mata aku ny, orang KL/SEREmBAN(orang bandar lar kirenyer) n semata mata aku pakai baju warna putih? memang lar.. tak nafikan, baju tuh mahal... n white colour .. cepat kotor kan.. tapi na wat canew? tahap kerajinan aku mendadak time tuh.. hehe (senarnye, wat kejer sumer tuh sebab na tengok hadi semata2.. dye pown , buAt kejer kan...HAHA)
 haa.. tere kan aku? hehe..  

eh terlari topik plak kan.. oky oky, sambungg..
lepas kiteorang makan, tengok music factory (music video).. selang 5 mint kemudian, adek aku jerit nama aku.. 
"akak! HADIIIIII!"
"ah! tipu jer kaw!''
eee! cepatlah.. hadi kol larrr"
biler dah letak tepon tuh kat telinge, baru tawu... memang betul lah... HAHA. wat malu jer.. hehe.. 

rindu giler larr... dah lame dye tak kol... alah.. selame ny, aku jarang GILER kol dye.. aku rase an.. selama aku kapel nan dye.. ta sampai 20 kali? HAHA.. tere an.. selama ny, aku tunggu dye jer kol aku.. kadang kadang 3 minggu sekali.. paling sikit, seminggu 0 2 mnggu sekali.. bukan ape.. aku punye fon, memang selalu wat hal.. law fon aku elok pown, aku ta gitawu dye an? biasew lah.. masalah tahap kritikal time tuh( aku jer yang bermasalah) ... so.. dye kola aku melalui telefon rumah.. selalunye.. dye kol, dalam 40-60 minit sekali.. so.. kirenyer, sebulan mesti rm 30/40 keatas.. padan lar tuh.. dye dah lar budak sekolah.. duduk nan kakak jer.. mak bapak tade kan...   bukannye orang berada.. so.. at least, dye usaha untuk menghubungi aku.. berbanding aku? susah giler weyh! memang susah.. kalau sebulan dye ta kol, tadew lar aku na kol....(tapi ta pernah r sampai sebulan ta tipon langung..paling lame 2/3 minggu) kejam kan aku? 

hurm.. tapi, memang miss lar kat dye an.. terlepas rindu di haty ny, biler dengar sore dye... kebetulan plak baru jer pas cakap pasal dye at tiqah time tuh.. haha.. waktuh dye kol , dye adew kat PD.. ade temu duga.. yang aku gitawu ary tuh? dye na masuk sekolah tentera .. so.. dye kuar dr tekni, setelah dye daftar.. haa. aku ta tawu, apew yang bermain kat otak dye time tuh...hurm.. dye dok kat pantai time tuh.. biler ditenye pantai apew, dye cakap PD .. aku tawu lar at PD, tapi name pantai tuh apew? dye pown ta tawu.. HAHA, bapak tembel kan?? hee:) hujung bulan 2 baru dye dicomformkan dapat masuk atau tidak..  aku? no comment larr... pas cakap cakap.. berenti sampai disitu jerlah perbualan kami.. berakhir lah dengan berapa banyak kiss yang dilayangkan melalu tepon.. HAHA. galak bhai..

n then, aku nan tiqah bincang pasal planning tuh.. ( kuar) heyh.. macam macam masalah.. panjang cerita dye.. tapi malas lah aku na transfer  at cny an.. yang aku tawu.. time tuh.. otak aku berserabut gile biler bincang.. na pecah.. tension aku bhai!! 

huh! dah lar tuh.. penat aku menekan keyboard ny ahh.. aku na tengok drama korea sambil lipat baju yang melambak.. HAHA. aku tawu, aku ciap wat keje.. daaa...

i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment