Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Thursday, January 20, 2011

i'm not like u think..!

okayh.. korang tengok aku nyer blog..? see? it look like??? haa... aku tawu apew korang fikir.. okayh3.. aku paham yer r.. dengan header n lagu nyer ag an,,, so.. macam aku ny ??? paham jer lah.. tadew... sebenarnya.. aku tadew mood.. so, aku ubah semuanya.. coz.. to get back my mood.. got it? mule mule aku letak gambar ny kat header..




memang cantek.. tapi masalahnyer.. gambar dye kecik sikit larr... bukan ape.. dah alang alang beckground aq hitam.. so.. aq nak lar gambar tuh sebesar header aq yang sekarang...so.. it look more better right? gambar header aq sekarang bukan tak lawa.. tapi, kurenggg.. coz i like these picture more... hurm.. wutever lah.. yang korang perlu tawu... i'm not like u think! understood? so... jangan lah korang cakap jiwa aku dah keras... tak... aku masih lembut... cewwaaahhhh! bhahaha. pasan! wueeekkk! tapew... sekali sekala jerkan.. so.. ta salah kan? macam lah korang ta penah perasan.... atau lebih dikenali sebagai 'SS' kan.. penah kan.. so.. don't don't lar think negative about me.. juz positive okyy?? dose taw pikiyh bukan bukan tentang oranng law kiter sendiri tak tawu kebenarannya... al-maklumlah.. semalam kan.. aku dah maklum kan at korang kat ciny.. ciny? yer,,, kat blogg nyh ler.. cuber tengok semalam nyer post.. nampak??? haa... dah sah.. korang bukan pembaca setia aku... eccehhh!(ayat orang kampung aku kat kedah time  melatah) isk isk isk.. apew lah... ta bex pikiyh negative tentang orang.... hahaha,,, sajer jer... aku tawu.. korang SETIA sangat membaca blog aku.. bak kata orang.. pembaca yang tegar!HAHA.. bajet jer lebih kan.. pasan tol aku ny... (aku jujur weyh) hurm.. so.. tarik balik sangkaan korang tentang aku okayh? i'm a kind person..
macam gambar kat bawah nyh... 



haa.. baex kan..? tengok muker aku...  ciap adew blusher ag tuh.. hik hik hik...

okyh.. tutup citer sal "thinking"
bukak sal aq plak.. tadi.. aku potog bawang... mak aku marah aku sebab lambat.... sedih aku di buat nyer...


bukan apew... tengah khusyuk time tuh..khusyuk sebab pew?? HAHA.. sebab teringat hadi.. masih terbayang bayang ag muker dyer.. then.. teringat pulak budak yang adew iras nan hadi tuh,... heyhhhh! arrrrrrr! rindunye.... awwww! gatal! haha.. tadew.. memang aq rindu dyer sesangat...




hurm... tuh jer lah yang aku mampu wat... tunggu sampai hujung tahun... baru dapat jumper dye... 
MISS U DEAR~


i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment