Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Sunday, January 30, 2011

moge kaw bahagia..

 kaw tawu tak, perasaan aku hancur biler dapat tawu berita tuh? yer.. aku memang masih menyayangi kaw seperti dulu.. tapi, aku tidak mengakuinye.. sebab , mustahil untuk aku mendapatkan kaw.. aku nan kaw umpama langit nan bumi tawu tak? aku tanak tunggu kaw, sebab aku tanak sakit, merana menanti sesuatu yang tak pasti... jadi, aku membuat keputusan untuk mencari pengganti.. aku menjumpainya.. aku jalinkan hubungan dengan dirinya sebab aku nak buang perasaan aku dekat kau jauh-jauh..aku cuba menyayangi dirinya, walaupun aku tawu aku tak boleh..aku akui menyayangi dirinya tiap kali orang bertanya.. 

suatu hari, kau bagi tahu bahawa kau menyayangi aku seperti mana aku menyayangi kaw...kaw tawu tak ape yang aku buat disebalik tawa riangku? aku menangis dibalik senyuman terukir.. tiada saper yang tawu.. aku keliru.. sama ader aku perlu menunggu sesuatu yang tak pasti atau meneruskan sahaja cinta palsuku dengan dirinya.. ?

aku m'ambil keputusan untuk meneruskan hubunganku . kaw tawu mengapa?.. sebab aku meragui aper yang telah kaw ungkapkan.. ya.. memang aku meraguinya.. aku mule menjauhkan diri dari kaw.. sehinggakan kau selalu berkata yang aku telah banyak melakukan perubahan.. kan? sehinggakan 1 hari.. aku tak tahan seksa menjauhkan diri dari kau.. aku cuber membuka haluan.. tapi, mungkin aku dah terlambat.. kau dah pon menemui seseorang ... tidak lagi berdaya untuk aku mendengar semuanya dari mulut kau sendiri.. tatkala kau bertanya kan soalan tentang si dia...aku hanya mendengar sambil tersenyum tanda aku tumpang gembira..  semoga kau bahagia bersama si dia yang kau cinta..




izinkanlah aku memerhati dan menyintaimu dari jauh, walaupun kaw hanyalah sahabat baikku sendiri...



i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment