Tiny Hand Orange Bow Heart
Blogger Templates

PERHATIAN !

selamat datang ke siaran orenmadu! do follow ye? selamat menyinggah~ :]

Sunday, January 30, 2011

post untuk 29 january 2011....

pagi-pagi lagi, aku bangun.. bersiap nak kuar... takut-takutlah aku lambat kan..?hurm... tapi.. last last.. kawan aku yang lambat... kawan? caper?HAHA.. alyaa.. gi terminal naik teksi.. duet aku yang kuar lol -__- 13 hengget!.. taperlah... then.. na gi tengok wayang.. tapi cter tader yang best.. then, alyaa nan pawe dye ajak gi terminal 2..alahai.. tapi masalahnye faiz ta datang lagi.. heeyyyy.. lambat budak nyh.. dari kol 10.30 tunggu..so, sementara tunggu dyer tuh.. aku nan yang lain pergi popular.. HAHA.. lame kowt.. hadap buku jer weyy.. nasib bek tak macam piqah kan? HAHA.. lek piqah.. jangan marah pulak.. sampai pukol 12.00.. then, faiz ta sampai lagi.. so, gi lar makan lu.. punyer lar lambat bhai makanan na sampai.. sedangkan 3 orang jer.. haalahai.. nasib baek lar makanan dorang sedap.. pastuh time alyaa nan pawe dyer kuar jap , aku yang tak abis makan ny, tunggu faiz kat restoran tuh.. HA! sampai pown...! lambat!.. taperlah.. then.. aku habis makan... alyaa pown sampai.. bayar sumer tuh, kiteorang pown gi carik bas gi terminal 2.. tapi malang nyer bas tader... so, teksi lah jawab nyer.. sampai jer dekat terminal 2, cerita pown ta baper best..tapi at least banyak lar jugak daripada term 1 ...tapi masalahnyer.. citer yang aku nak tengok tuh petang.. hurm.. ta tawu na tengok citer per.. ikowt korang lah na tengok citer per.. dorang pilih nak tengok citer HAQ..sementara tunggu tuh,ta tawu na wat aper.. aku tertarik pada 1 benda.. pastuh aku mintak dekat faiz 50cen.. aku pown gi lari kat benda tuh, n put the coin in it.. aHAHA.. best.. muler muler slow jer.. lame-lame laju..sebijik cam budak-budak wey! taleyh blah.. alyaa dok gelak jerr.. BAHAHAHA.. kakar.. pastuh aku nan faiz men timbang-timbang pulak dah.. saya tawu larh yang saya ny pedek.. -__-
 hee:) forgot about that.. pastuh kiteorang masuk cinema..
 bapak bosan bhai.. tah paper...dah lar sejuk.. alyaa nan pawe dyer tuh.. paham paham jerlah.. aq nan faiz kat dalam tuh, jadi repek caner tah.. huahuahua! macam-macam.. ngengade bhai..pas kuar jer .. lepak-lepak lu..gi toilet.. then carik bas ta jumper,, alamatnyer teksi jugak ler.. gi seremban parade..waktuh lalu dekat bawah jambatan tuh.. terjumper nazmi.. nazmi maner? nazmi nizarimi .. ma'ai.. dah botak.. huhuhu.. si faiz aper lagi.. happy lar dyer kan, jumper bff dyer.. pas sumer tuh, ingat nak gi karaoke.. tapi, bawah 18 tak dibenarkan masuk.. nak gi men bowling, tapi ader masalah pulak dahh... so, gi karaouke dekat tempat lain.. tapi bawah bangunan yang same jugak..HAHA.. aku suruh faiz nyanyi.. kalau dyer sayang aku, dyer kena nyanyi.. law tak.. up to him.. then... dyer nyanyi... kahkahkahkah!!! bukan nak gelakkan sore dyer... tapi nak gelakkan care dyer.. nak cover .. tapi, mai tawu ler.. cute lorh.. ecehcehcehh! m'gatallak kan? hee:) pas karaoke.. alyaa nan pawe dyer dah lesap.. so, berjalan berdua lah aku nan faiz..  gi tengok teddy bear... comel sangat.. aku nakkk!! hurm.. 


nampak teddy bear kat atas? comel kan? tapi yang aku tengok tuh lagi comel.. aku nak sangat sangat.. tapi, aku tanak beli.. aku nak orang yang aku sayang belikan aku teddy ny.. law dapat lah.. sumpah, sampai mati aku sayang dyer.. hurm.. dalam dok belek-belek teddy bear tuh, faiz tanyer.. beday aku biler.. -__-, sampai hati.. beday aku, dyer ta engat..aku malas lar na gitawu kan.. dyer lak yang ngajuk.. patut nyer aku.. hoii.. tak fair lar.. then, dyer gi nek ascillator.. *aku ta sure aku eja benda alah ny betul ker tak*  aku follow jer lar.. yang wat aku bintat nyer.. dyer nek.. then dyer turun.. pusing-pusing kat tangga tuh jer.. ngajok lah .......last-last aku gi tempat len.. dyer follow aku lak,, sambil tengok encet, aku follow dyer lak.. ahaha.. tah paper.. macam-macam.. law na cter satu persatu , tak dapat la kan..? tapi.. time nak balik tuh.. bas tader.. hujan lak tuh.. tunggu jer la.. bas datang pukul 6.40 .. sampai dekat umah alyaa pukol 7.. habis lah... mak aku  ngamuk bhai.. bebel dyer..habis 1 rumah kena ribut tawu tak? pastuh balik kampung.. lame-lame tuh, elok dah... hehe... senang jer.. aku nan mak aku ner leyh mogok lame-lame.. tapi, time gadoh tuh yang seksa tuh.. heyy!


i juz love u and want be with u forever

0 comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment